באג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!
-
@יענקלה בדיוק מה שחשבתי הוירטואליזציה לא מאופשרת אצלך במחשב אתה צריך להיכנס לביוס ולהפעיל וירטואליזציה
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
-
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
-
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
@a0533057932 אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
רק באנגלית

-
@a0533057932 אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
רק באנגלית

@קינג-קומפיוטר אתה יכול לכתוב לי את זה בבקשה
-
@קינג-קומפיוטר אתה יכול לכתוב לי את זה בבקשה
@יענקלה לא יודע אולי virtualization
@A0533057932 ? -
@יענקלה לא יודע אולי virtualization
@A0533057932 ?@קינג-קומפיוטר אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@יענקלה לא יודע אולי virtualization
@A0533057932 ?או משהו דומה
-
@יענקלה לא יודע אולי virtualization
@A0533057932 ?@קינג-קומפיוטר יש לך מושג האם זה בMENYU או במקום אחר
-
@קינג-קומפיוטר יש לך מושג האם זה בMENYU או במקום אחר
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@ארי סורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות