דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. באג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!

באג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
35 פוסטים 8 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יענקלה

    @איציק-דייטש עבד מצוין
    תודה רבה
    אין לי איך לתת לייק
    עריכה -זה מראה לי כזה דבר כבר עשרים דקותbandicam 2021-11-01 19-53-10-241.jpg

    איציק דייטשא מנותק
    איציק דייטשא מנותק
    איציק דייטש
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
    @A0533057932 אתה יודע?

    מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • איציק דייטשא איציק דייטש

      @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
      @A0533057932 אתה יודע?

      S מנותק
      S מנותק
      shloimy
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:

      @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו

      להפעיל ווירטואליזציה.
      תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.

      י ב 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • S shloimy

        @איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:

        @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו

        להפעיל ווירטואליזציה.
        תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.

        י מנותק
        י מנותק
        יענקלה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יענקלה
        #15

        @shloimy
        אני לא רואה את זה
        hyper vbandicam 2021-11-02 17-08-54-122.mp4
        ככה זה נראה אצלי

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חבריםח חברים העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
        • חבריםח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
        • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
        • י יענקלה

          @shloimy
          אני לא רואה את זה
          hyper vbandicam 2021-11-02 17-08-54-122.mp4
          ככה זה נראה אצלי

          א מנותק
          א מנותק
          ארי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          גם אני תקוע באותו בעיה
          יש פיתרון??
          @shloimy @איציק-דייטש @A0533057932

          קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי

            גם אני תקוע באותו בעיה
            יש פיתרון??
            @shloimy @איציק-דייטש @A0533057932

            קינג קומפיוטרק מנותק
            קינג קומפיוטרק מנותק
            קינג קומפיוטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @ארי תעלה תמונה ממנהל המשימות>ביצועים שייראו את כל הפרטים

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

              @ארי תעלה תמונה ממנהל המשימות>ביצועים שייראו את כל הפרטים

              א מנותק
              א מנותק
              ארי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @קינג-קומפיוטר באיזה שלב לבדוק כשאני לוחץ על איפה שקופץ לי השגיאה?

              קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shloimy

                @איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:

                @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו

                להפעיל ווירטואליזציה.
                תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.

                ב מנותק
                ב מנותק
                ברמן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @shloimy אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                @איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:

                @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו

                להפעיל ווירטואליזציה.
                תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.

                עשיתי את זה והותקן לי גוגל פליי תודה!!!

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב ברמן

                  @shloimy אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                  @איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:

                  @יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו

                  להפעיל ווירטואליזציה.
                  תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.

                  עשיתי את זה והותקן לי גוגל פליי תודה!!!

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יענקלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @ברמן אבל לי אין hyper v
                  תסתכל בסרטון שהעליתי בבקשה

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יענקלה

                    @ברמן אבל לי אין hyper v
                    תסתכל בסרטון שהעליתי בבקשה

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    ברמן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                    @ברמן אבל לי אין hyper v
                    תסתכל בסרטון שהעליתי בבקשה

                    מענין כי כן מופיע לי 1cafca34-07e5-4919-8cd0-74e7329e3b23-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב מנותק
                      ב מנותק
                      ברמן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברמן
                      #22
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי

                        @קינג-קומפיוטר באיזה שלב לבדוק כשאני לוחץ על איפה שקופץ לי השגיאה?

                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                        #23

                        @ארי לא חשוב באיזה שלב תעלה תמונה סתמית ושיראו את כל הפרטים

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                          @ארי לא חשוב באיזה שלב תעלה תמונה סתמית ושיראו את כל הפרטים

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יענקלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @קינג-קומפיוטר bandicam 2021-11-03 18-35-55-954.jpg

                          קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יענקלה

                            @קינג-קומפיוטר bandicam 2021-11-03 18-35-55-954.jpg

                            קינג קומפיוטרק מנותק
                            קינג קומפיוטרק מנותק
                            קינג קומפיוטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @יענקלה בדיוק מה שחשבתי הוירטואליזציה לא מאופשרת אצלך במחשב אתה צריך להיכנס לביוס ולהפעיל וירטואליזציה

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                              @יענקלה בדיוק מה שחשבתי הוירטואליזציה לא מאופשרת אצלך במחשב אתה צריך להיכנס לביוס ולהפעיל וירטואליזציה

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יענקלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס

                              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יענקלה

                                @קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס

                                A0533057932A מנותק
                                A0533057932A מנותק
                                A0533057932
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                @קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס

                                כתוב וירטואליזציה

                                קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A0533057932A A0533057932

                                  @יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                  @קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס

                                  כתוב וירטואליזציה

                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                                  #28

                                  @a0533057932 אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                  @יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                  @קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס

                                  כתוב וירטואליזציה

                                  רק באנגלית😉

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                    @a0533057932 אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                    @יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                    @קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס

                                    כתוב וירטואליזציה

                                    רק באנגלית😉

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יענקלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @קינג-קומפיוטר אתה יכול לכתוב לי את זה בבקשה

                                    קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יענקלה

                                      @קינג-קומפיוטר אתה יכול לכתוב לי את זה בבקשה

                                      קינג קומפיוטרק מנותק
                                      קינג קומפיוטרק מנותק
                                      קינג קומפיוטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @יענקלה לא יודע אולי virtualization
                                      @A0533057932 ?

                                      A0533057932A א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                        @יענקלה לא יודע אולי virtualization
                                        @A0533057932 ?

                                        A0533057932A מנותק
                                        A0533057932A מנותק
                                        A0533057932
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @קינג-קומפיוטר אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:

                                        @יענקלה לא יודע אולי virtualization
                                        @A0533057932 ?

                                        או משהו דומה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                          @יענקלה לא יודע אולי virtualization
                                          @A0533057932 ?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @קינג-קומפיוטר יש לך מושג האם זה בMENYU או במקום אחר

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר