באג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!
-
@יענקלה אתה צריך לכתוב ככה - cd ואז גרשיים - " - ואז נתיב ולסגור את הגרשיים
תעדכן אם עבד -
@יענקלה אתה צריך לכתוב ככה - cd ואז גרשיים - " - ואז נתיב ולסגור את הגרשיים
תעדכן אם עבד@איציק-דייטש עבד מצוין
תודה רבה
אין לי איך לתת לייק
עריכה -זה מראה לי כזה דבר כבר עשרים דקות
-
@איציק-דייטש עבד מצוין
תודה רבה
אין לי איך לתת לייק
עריכה -זה מראה לי כזה דבר כבר עשרים דקות
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
@A0533057932 אתה יודע? -
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
@A0533057932 אתה יודע?@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v. -
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v. -
ח חברים העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
ח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
-
@shloimy
אני לא רואה את זה
hyper vbandicam 2021-11-02 17-08-54-122.mp4
ככה זה נראה אצליגם אני תקוע באותו בעיה
יש פיתרון??
@shloimy @איציק-דייטש @A0533057932 -
גם אני תקוע באותו בעיה
יש פיתרון??
@shloimy @איציק-דייטש @A0533057932@ארי תעלה תמונה ממנהל המשימות>ביצועים שייראו את כל הפרטים
-
@ארי תעלה תמונה ממנהל המשימות>ביצועים שייראו את כל הפרטים
@קינג-קומפיוטר באיזה שלב לבדוק כשאני לוחץ על איפה שקופץ לי השגיאה?
-
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.@shloimy אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.עשיתי את זה והותקן לי גוגל פליי תודה!!!
-
@shloimy אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.עשיתי את זה והותקן לי גוגל פליי תודה!!!
-
@קינג-קומפיוטר באיזה שלב לבדוק כשאני לוחץ על איפה שקופץ לי השגיאה?
@ארי לא חשוב באיזה שלב תעלה תמונה סתמית ושיראו את כל הפרטים
-
@ארי לא חשוב באיזה שלב תעלה תמונה סתמית ושיראו את כל הפרטים
-
@יענקלה בדיוק מה שחשבתי הוירטואליזציה לא מאופשרת אצלך במחשב אתה צריך להיכנס לביוס ולהפעיל וירטואליזציה
-
@יענקלה בדיוק מה שחשבתי הוירטואליזציה לא מאופשרת אצלך במחשב אתה צריך להיכנס לביוס ולהפעיל וירטואליזציה
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
-
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
-
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
@a0533057932 אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
רק באנגלית

-
@a0533057932 אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@יענקלה אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@קינג-קומפיוטר איך עושים את זה? מה כתוב בביוס
כתוב וירטואליזציה
רק באנגלית

@קינג-קומפיוטר אתה יכול לכתוב לי את זה בבקשה
-
@קינג-קומפיוטר אתה יכול לכתוב לי את זה בבקשה
@יענקלה לא יודע אולי virtualization
@A0533057932 ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

