באג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!
-
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה אתה צריך לכתוב ככה - cd ואז גרשיים - " - ואז נתיב ולסגור את הגרשיים
תעדכן אם עבדcd רווח ואת הנתיב למה גרשים?
@a0533057932 ב powershell נתיב מלא לא עובד בלי גרשיים (אצלי זה ככה..)
אהה, צודק, שכחתי רווח -
@a0533057932 ב powershell נתיב מלא לא עובד בלי גרשיים (אצלי זה ככה..)
אהה, צודק, שכחתי רווח@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@a0533057932 ב powershell נתיב מלא לא עובד בלי גרשיים (אצלי זה ככה..)
אהה, צודק, שכחתי רווחאצלי עובד
-
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@a0533057932 ב powershell נתיב מלא לא עובד בלי גרשיים (אצלי זה ככה..)
אהה, צודק, שכחתי רווחאצלי עובד
@a0533057932 אצלי זה לא עבד, וגם אצל מישהו שעשיתי לו שליטה מרחוק
-
@a0533057932 אצלי זה לא עבד, וגם אצל מישהו שעשיתי לו שליטה מרחוק
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@a0533057932 אצלי זה לא עבד, וגם אצל מישהו שעשיתי לו שליטה מרחוק
יכול להיות שהיה רווח בנתיב?
כלומר תיקיה בת שני מילים? -
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@a0533057932 אצלי זה לא עבד, וגם אצל מישהו שעשיתי לו שליטה מרחוק
יכול להיות שהיה רווח בנתיב?
כלומר תיקיה בת שני מילים?@a0533057932 אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
כלומר תיקיה בת שני מילים?
אני מאמין שכן
-
@a0533057932 אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
כלומר תיקיה בת שני מילים?
אני מאמין שכן
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@a0533057932 אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
כלומר תיקיה בת שני מילים?
אני מאמין שכן
אם כך חובה שיהיה מרכאות
אבל זה לא לעצם הפקודה אלא כדי שידע שעד סיום המרכאות לא נגמר הנתיב -
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@a0533057932 אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
כלומר תיקיה בת שני מילים?
אני מאמין שכן
אם כך חובה שיהיה מרכאות
אבל זה לא לעצם הפקודה אלא כדי שידע שעד סיום המרכאות לא נגמר הנתיב@a0533057932 אוקיי, טוב לדעת!
כי באמת התפלאתי שצריך מרכאות!
תודה רבה! -
@יענקלה אתה צריך לכתוב ככה - cd ואז גרשיים - " - ואז נתיב ולסגור את הגרשיים
תעדכן אם עבד -
@יענקלה אתה צריך לכתוב ככה - cd ואז גרשיים - " - ואז נתיב ולסגור את הגרשיים
תעדכן אם עבד@איציק-דייטש עבד מצוין
תודה רבה
אין לי איך לתת לייק
עריכה -זה מראה לי כזה דבר כבר עשרים דקות
-
@איציק-דייטש עבד מצוין
תודה רבה
אין לי איך לתת לייק
עריכה -זה מראה לי כזה דבר כבר עשרים דקות
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
@A0533057932 אתה יודע? -
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
@A0533057932 אתה יודע?@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v. -
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v. -
ח חברים העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
ח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
-
@shloimy
אני לא רואה את זה
hyper vbandicam 2021-11-02 17-08-54-122.mp4
ככה זה נראה אצליגם אני תקוע באותו בעיה
יש פיתרון??
@shloimy @איציק-דייטש @A0533057932 -
גם אני תקוע באותו בעיה
יש פיתרון??
@shloimy @איציק-דייטש @A0533057932@ארי תעלה תמונה ממנהל המשימות>ביצועים שייראו את כל הפרטים
-
@ארי תעלה תמונה ממנהל המשימות>ביצועים שייראו את כל הפרטים
@קינג-קומפיוטר באיזה שלב לבדוק כשאני לוחץ על איפה שקופץ לי השגיאה?
-
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.@shloimy אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.עשיתי את זה והותקן לי גוגל פליי תודה!!!
-
@shloimy אמר בבאג | תגובה ל- מדריך | התקנת גוגל פליי על ווינדוס 11!:
@איציק-דייטש אמר בבאג | בנוגע למדריך הזה של גוגל פליי בוינדוס 11:
@יענקלה את השגיאה הזאת ראיתי אצל עוד מישהו, לא ידעתי איך לטפל בזה, אולי המומחים פה ידעו
להפעיל ווירטואליזציה.
תלחץ על ווינ' + R תכתוב optionalfeatures ושם תסמן את "פלטפורמת מחשב וירטואלי" וגם את hyper v.עשיתי את זה והותקן לי גוגל פליי תודה!!!
-
@קינג-קומפיוטר באיזה שלב לבדוק כשאני לוחץ על איפה שקופץ לי השגיאה?
@ארי לא חשוב באיזה שלב תעלה תמונה סתמית ושיראו את כל הפרטים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
