בעיה | אי מיקום GPS במולטימדיה
-
יש לי מולטימדיה ברכב והוויז לא מוצא מיקום וכותב שאין GPS האם זה מה שאני צריך להתקין?
(את מולטימדיה לקחתי מרכב אחר והתקנתי לבד אל בו כן עבד הוויז) -
יש לי מולטימדיה ברכב והוויז לא מוצא מיקום וכותב שאין GPS האם זה מה שאני צריך להתקין?
(את מולטימדיה לקחתי מרכב אחר והתקנתי לבד אל בו כן עבד הוויז)@אלחנן-רובינשטיין אני קניתי רכב שכבר מותקנת בו מולטימדיה עם וויז ויש בו את ההתקן הזה, כנראה שזו באמת האנטנה של המיקום.
אם הוא לפעמים קולט ולפעמים לא יש אפליקציה שאמורה לסדר את זה.
GPS Locker Prime v2.2.8 .apk -
@אלחנן-רובינשטיין אני קניתי רכב שכבר מותקנת בו מולטימדיה עם וויז ויש בו את ההתקן הזה, כנראה שזו באמת האנטנה של המיקום.
אם הוא לפעמים קולט ולפעמים לא יש אפליקציה שאמורה לסדר את זה.
GPS Locker Prime v2.2.8 .apk@eba ואיפה אני אמור להתקין א"ז?
-
@eba ואיפה אני אמור להתקין א"ז?
@אלחנן-רובינשטיין זה האנטנה ובלי זה לא יהיה לך מיקום אתה צריך לחבר את זה מאחורי המולטימדיה יש לך מקום להבריג את זה אם זה מולטימדיה מעלי אקספרס אז זה בצד שמאל למעלה כתוב ליד זה GPS וכדי לשים את החלק השחור בשמשה למעלה
-
@אלחנן-רובינשטיין זה האנטנה ובלי זה לא יהיה לך מיקום אתה צריך לחבר את זה מאחורי המולטימדיה יש לך מקום להבריג את זה אם זה מולטימדיה מעלי אקספרס אז זה בצד שמאל למעלה כתוב ליד זה GPS וכדי לשים את החלק השחור בשמשה למעלה
@מוטי-ברנד ומה עם האפליקציה?
-
@מוטי-ברנד ומה עם האפליקציה?
@אלחנן-רובינשטיין לא צריך את זה
-
@אלחנן-רובינשטיין לא צריך את זה
@מוטי-ברנד תודה רבה
-
@מוטי-ברנד תודה רבה
-
K KINGYOS העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - אנדרואיד ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות