דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???

בירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
18 פוסטים 8 כותבים 782 צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

    @חיים-גרין אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

    ראיתי באלי אקספרס ארדיסק SSD 4T ב50 שקל פלוס משלוח 4 דולר!
    זה לא נשמע לכם טיפה לא אמין?
    https://www.aliexpress.com/item/1005003308887916.html?ug_edm_item_id=1005003308887916&edm_click_module=alg_product_3_5151031150&creative_img_ind=14&tracelog=rowan&rowan_id1=aeug_edm_18994_1_iw_IL_2021-10-25&rowan_msg_id=a418COWS_209_$0020059ce1734010ac634d40e446ed6b&ck=in_edm_other

    קניתי לפני שבועיים 4 TB בשבעים שקל
    באמת היה בזה 4 טרא מחולק לשני כוננים (G,H)

    עכשיו, כלומר מאתמול- 2 טרא נעלמו וכעת יש רק דיסק H
    25911f12-dc4a-4ef4-98bf-5e1e34f62bf7-image.png

    אצל אבי, זה נשאר 4 טרה, אבל לך תדע, אולי גם זה יעלם.

    אבל גם ייתכן שזו שגיאה מסויימת @משחזר-מידע

    מ מנותק
    מ מנותק
    משחזר מידע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
    #7

    @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

    אבל גם ייתכן שזו שגיאה מסויימת

    שגיאה ?
    השגיאה היחידה היא שקנית את זה
    והשגיאה הנוספת שאתה "עדיין" מאמין שזה אכן 4 טרה

    תעלה לכא את דוח הSMART שלו
    וצילומ [מלא] של ניהול דיסקים


    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

    Hex editor חינמי

    יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • חיים גריןח חיים גרין

      ראיתי באלי אקספרס ארדיסק SSD 4T ב50 שקל פלוס משלוח 4 דולר!
      זה לא נשמע לכם טיפה לא אמין?
      https://www.aliexpress.com/item/1005003308887916.html

      שלמה ווייסש מנותק
      שלמה ווייסש מנותק
      שלמה ווייס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @חיים-גרין 😂 זה פשוט מתיחה חצופה, זה כנראה לא יותר מ128GB וכל כתיבה יותר מזה ידרוס לנצח את החומר הקודם...

      מוכר מצלמות קנון יד שנייה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • חיים גריןח חיים גרין

        ראיתי באלי אקספרס ארדיסק SSD 4T ב50 שקל פלוס משלוח 4 דולר!
        זה לא נשמע לכם טיפה לא אמין?
        https://www.aliexpress.com/item/1005003308887916.html

        avramk100A מנותק
        avramk100A מנותק
        avramk100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @חיים-גרין אני לא קונה דברים כאלו שם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ משחזר מידע

          @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

          אבל גם ייתכן שזו שגיאה מסויימת

          שגיאה ?
          השגיאה היחידה היא שקנית את זה
          והשגיאה הנוספת שאתה "עדיין" מאמין שזה אכן 4 טרה

          תעלה לכא את דוח הSMART שלו
          וצילומ [מלא] של ניהול דיסקים

          יוסי הגאוןי מנותק
          יוסי הגאוןי מנותק
          יוסי הגאון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

          @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

          אבל גם ייתכן שזו שגיאה מסויימת

          שגיאה ?
          השגיאה היחידה היא שקנית את זה
          והשגיאה הנוספת שאתה "עדיין" מאמין שזה אכן 4 טרה

          תעלה לכא את דוח הSMART שלו
          וצילומ [מלא] של ניהול דיסקים

          כבדהו וחשדהו

          אין לי סמארט (מאיפה להוריד)

          a8593a91-4e5e-4b33-9ddd-81c6771e126a-image.png

          שיתוף הוא אכפתיות!

          מ YAAKOVSASY 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

            @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

            @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

            אבל גם ייתכן שזו שגיאה מסויימת

            שגיאה ?
            השגיאה היחידה היא שקנית את זה
            והשגיאה הנוספת שאתה "עדיין" מאמין שזה אכן 4 טרה

            תעלה לכא את דוח הSMART שלו
            וצילומ [מלא] של ניהול דיסקים

            כבדהו וחשדהו

            אין לי סמארט (מאיפה להוריד)

            a8593a91-4e5e-4b33-9ddd-81c6771e126a-image.png

            מ מנותק
            מ מנותק
            משחזר מידע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            כתבתי צילומ """מלא"""

            @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

            אין לי סמארט

            יש בפורום להורדה
            לא קשה למצא


            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

            Hex editor חינמי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

              @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

              @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

              אבל גם ייתכן שזו שגיאה מסויימת

              שגיאה ?
              השגיאה היחידה היא שקנית את זה
              והשגיאה הנוספת שאתה "עדיין" מאמין שזה אכן 4 טרה

              תעלה לכא את דוח הSMART שלו
              וצילומ [מלא] של ניהול דיסקים

              כבדהו וחשדהו

              אין לי סמארט (מאיפה להוריד)

              a8593a91-4e5e-4b33-9ddd-81c6771e126a-image.png

              YAAKOVSASY מנותק
              YAAKOVSASY מנותק
              YAAKOVSAS
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

              אין לי סמארט (מאיפה להוריד)

              @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

              יש בפורום להורדה

              כאן
              או כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יוסי הגאוןי מנותק
                יוסי הגאוןי מנותק
                יוסי הגאון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                כתבתי צילומ """מלא"""

                @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                אין לי סמארט

                יש בפורום להורדה
                לא קשה למצא

                זה נקרא מלא?
                95e64594-5fb2-4834-af4f-5150d0d83cb1-image.png

                ובתוכנה השניה
                הוא לא מראה את הדיסק H
                fe23e87f-d798-4593-9543-c77b12ceaacc-image.png

                שיתוף הוא אכפתיות!

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                  @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                  כתבתי צילומ """מלא"""

                  @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                  אין לי סמארט

                  יש בפורום להורדה
                  לא קשה למצא

                  זה נקרא מלא?
                  95e64594-5fb2-4834-af4f-5150d0d83cb1-image.png

                  ובתוכנה השניה
                  הוא לא מראה את הדיסק H
                  fe23e87f-d798-4593-9543-c77b12ceaacc-image.png

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משחזר מידע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                  הוא לא מראה את הדיסק H

                  לא נשמע/נראה טוב בכלל
                  מה שאני חושב...
                  שיש בתוך המארז דיסק אונקי או Micro] SD] בגודל [הלוואי] 32GB שעבר מניפלציות ונמכר כSSD של 4TB


                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                  Hex editor חינמי

                  יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ משחזר מידע

                    @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                    הוא לא מראה את הדיסק H

                    לא נשמע/נראה טוב בכלל
                    מה שאני חושב...
                    שיש בתוך המארז דיסק אונקי או Micro] SD] בגודל [הלוואי] 32GB שעבר מניפלציות ונמכר כSSD של 4TB

                    יוסי הגאוןי מנותק
                    יוסי הגאוןי מנותק
                    יוסי הגאון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                    @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                    הוא לא מראה את הדיסק H

                    לא נשמע/נראה טוב בכלל
                    מה שאני חושב...
                    שיש בתוך המארז דיסק אונקי או Micro] SD] בגודל [הלוואי] 32GB שעבר מניפלציות ונמכר כSSD של 4TB

                    הזוי

                    שיתוף הוא אכפתיות!

                    מ YAAKOVSASY 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                      @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                      @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                      הוא לא מראה את הדיסק H

                      לא נשמע/נראה טוב בכלל
                      מה שאני חושב...
                      שיש בתוך המארז דיסק אונקי או Micro] SD] בגודל [הלוואי] 32GB שעבר מניפלציות ונמכר כSSD של 4TB

                      הזוי

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משחזר מידע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @יוסי-הגאון
                      אולי משו בכיוון הזה

                      brando-microsd-raid.jpg


                      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                      Hex editor חינמי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                        @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                        @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                        הוא לא מראה את הדיסק H

                        לא נשמע/נראה טוב בכלל
                        מה שאני חושב...
                        שיש בתוך המארז דיסק אונקי או Micro] SD] בגודל [הלוואי] 32GB שעבר מניפלציות ונמכר כSSD של 4TB

                        הזוי

                        YAAKOVSASY מנותק
                        YAAKOVSASY מנותק
                        YAAKOVSAS
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי YAAKOVSAS
                        #17

                        @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                        הזוי

                        למה כזה הזוי?
                        עיין כאן

                        @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                        אולי משו בכיוון הזה

                        תמונה שיצרת עכשיו?.... או שמוכרים כזה דבר?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • YAAKOVSASY YAAKOVSAS

                          @יוסי-הגאון אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                          הזוי

                          למה כזה הזוי?
                          עיין כאן

                          @משחזר-מידע אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                          אולי משו בכיוון הזה

                          תמונה שיצרת עכשיו?.... או שמוכרים כזה דבר?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משחזר מידע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @yaakovsas אמר בבירור | זה לא נשמע לכם טיפה הזוי??? בכזה מחיר SSD 4T???:

                          תמונה שיצרת עכשיו?

                          ברור ש"אני" ייצרתי!
                          נראה לך ?
                          https://www.aliexpress.com/item/32555370970.html


                          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                          Hex editor חינמי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר