עזרה | והנה זה הגיע... APK על וינ11-למשתמשי בטא
-
@מישהו12 התקנתי את זה אתמול על המערכת שלי
Wsa, windows subsystem for android
בגדול זה מגיע עם חנות של אמזון שממנה אפשר להתקין אפליקציות, אבל החנות הזו לא פעילה בישראל(עדיין) , אז התקנתי בקומבינה קטנה את apkpure ומשם התקנתי את מה שצריך. -
C:\Users\*******\adb>adb connect <ip> 127.0.0.1:port The system cannot find the file specified.מן הסתם לא הבנתי משהו מטופש
@מישהו12 אמר בעזרה | והנה זה הגיע... APK על וינ11-למשתמשי בטא:
C:\Users\*******\adb>adb connect <ip> 127.0.0.1:port The system cannot find the file specified.מן הסתם לא הבנתי משהו מטופש
Ip מחליף את 127.0.0.1 לכאורה
-
@מישהו12 אמר בעזרה | והנה זה הגיע... APK על וינ11-למשתמשי בטא:
C:\Users\*******\adb>adb connect <ip> 127.0.0.1:port The system cannot find the file specified.מן הסתם לא הבנתי משהו מטופש
Ip מחליף את 127.0.0.1 לכאורה
-
cannot connect to 127.0.0.1:5555: No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061)
-
cannot connect to 127.0.0.1:5555: No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061)
-
@מישהו12 אמר בעזרה | והנה זה הגיע... APK על וינ11-למשתמשי בטא:
C:\Users\*******\adb>adb connect <ip> 127.0.0.1:port The system cannot find the file specified.מן הסתם לא הבנתי משהו מטופש
Ip מחליף את 127.0.0.1 לכאורה
-
יש גישה לקבצי המערכת של הוינדוס? אני עם טוטאל קומנדר על הWSA
נ.ב-כתבתי מדריך על התהליך -
יש גישה לקבצי המערכת של הוינדוס? אני עם טוטאל קומנדר על הWSA
נ.ב-כתבתי מדריך על התהליך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
