בקשה | מישהו יכול לערוך את ה SystemUI הזה?
-
אני צריך למחוק מהסטטוס בר את הסימן wifi
SystemUI.apk -
אני צריך למחוק מהסטטוס בר את הסימן wifi
SystemUI.apk@אנונימוס-1 אמר בבקשה | מישהו יכול לערוך את ה SystemUI הזה?:
אני צריך למחוק מהסטטוס בר את הסימן wifi
SystemUI.apkהמדריך הזה לא עוזר לך?
-
@אנונימוס-1 אמר בבקשה | מישהו יכול לערוך את ה SystemUI הזה?:
אני צריך למחוק מהסטטוס בר את הסימן wifi
SystemUI.apkהמדריך הזה לא עוזר לך?
@שמואל-ש אמר בבקשה | מישהו יכול לערוך את ה SystemUI הזה?:
@אנונימוס-1 אמר בבקשה | מישהו יכול לערוך את ה SystemUI הזה?:
אני צריך למחוק מהסטטוס בר את הסימן wifi
SystemUI.apkהמדריך הזה לא עוזר לך?
לא
-
אני צריך למחוק מהסטטוס בר את הסימן wifi
SystemUI.apk -
@אנונימוס-1 איזה אנדרואיד זה?
@דוד-1 אמר בבקשה | מישהו יכול לערוך את ה SystemUI הזה?:
@אנונימוס-1 איזה אנדרואיד זה?
7 (סטטוס בר של סמסונג)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות