בעיה | שגיאה "לא נמצא התקן אתחול" מה אמורים לעשות?
-
השגיאה הזו מופיעה כשהמחשב עולה, מה אני אמור לעשות?(
כתובת תמונה) -
השגיאה הזו מופיעה כשהמחשב עולה, מה אני אמור לעשות?(
כתובת תמונה)@מושיקו-2000
תקיש על המקש שאתה מוריד שורה -
@מושיקו-2000
תקיש על המקש שאתה מוריד שורה@אבי-החקיין-0 אנטר?
-
@מושיקו-2000
תקיש על המקש שאתה מוריד שורה@אבי-החקיין-0 אמר בבעיה | שגיאה "לא נמצא התקן אתחול" מה אמורים לעשות?:
@מושיקו-2000
תקיש על המקש שאתה מוריד שורהלא הבנתי, אתה עוקב אם כותבים טוב או לא???
יש לך איך לעזור לו? -
@אבי-החקיין-0 אנטר?
@מושיקו-2000
כן -
@אבי-החקיין-0 לא עושה שום דבר
-
@אבי-החקיין-0 לא עושה שום דבר
@מושיקו-2000
תלחץ הרבה פעמים -
@מושיקו-2000
תלחץ הרבה פעמים@אבי-החקיין-0 זה לא עושה שום דבר.
-
@אבי-החקיין-0 זה לא עושה שום דבר.
@מושיקו-2000 אה. זה פתח את הביוס
-
@מושיקו-2000 אה. זה פתח את הביוס
@מושיקו-2000
הסתדר -
@מושיקו-2000
הסתדר@אבי-החקיין-0 מה לעשות בכניסה לביוס?
-
@מושיקו-2000
הסתדר@אבי-החקיין-0 אתה יודע מה אתה אומר לו? או שאתה מנסה...
-
@אבי-החקיין-0 אתה יודע מה אתה אומר לו? או שאתה מנסה...
@איציק-דייטש
אתה רועה שזה עובד -
@אבי-החקיין-0 מה לעשות בכניסה לביוס?
@מושיקו-2000
תראה לי מה זה מראה לך???????? -
@אבי-החקיין-0 מה לעשות בכניסה לביוס?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אבי-החקיין-0 אמר בבעיה | שגיאה "לא נמצא התקן אתחול" מה אמורים לעשות?:
מה זה מראה לך???????????
תגיד, איפה אתה חושב שאתה נמצא?
ממליץ לך לעבור בדחיפות על חוקי הפורום ועל המדריך למשתמש.
ולשאלתך @מושיקו-2000 תן פרטים על המחשב (חברה ודגם) ותפרט מה קרה לפני זה, לכאורה יש בעיה בדיסק קשיח. -
פוסט זה נמחק!
-
@אבי-החקיין-0 אמר בבעיה | שגיאה "לא נמצא התקן אתחול" מה אמורים לעשות?:
מה זה מראה לך???????????
תגיד, איפה אתה חושב שאתה נמצא?
ממליץ לך לעבור בדחיפות על חוקי הפורום ועל המדריך למשתמש.
ולשאלתך @מושיקו-2000 תן פרטים על המחשב (חברה ודגם) ותפרט מה קרה לפני זה, לכאורה יש בעיה בדיסק קשיח.@yaakovsas חברה dell מצו"ב הפרטים
המחשב קרס פתאום וכשהדלקתי שוב הייתה השגיאה
עשיתי סריקה (האפשרות השלישית) ומופיע באמת משהו ליד הדיסק רק שאני לא יודע מה זה אומר..

-
@yaakovsas חברה dell מצו"ב הפרטים
המחשב קרס פתאום וכשהדלקתי שוב הייתה השגיאה
עשיתי סריקה (האפשרות השלישית) ומופיע באמת משהו ליד הדיסק רק שאני לא יודע מה זה אומר..

@מושיקו-2000 הבאת את הפרטים של המטען או של המחשב?
עריכה: נראה שהקשיח שלך מת. ליד Hard Disk 0-0-0 יש שם סמל שכתוב NA, ז"א לא זמין.
תעלה לbios ותכנס לרכיבים, ותראה אם הוא מחובר שם.. ואגב זה תעלה צילום מסך של הרכיבים, נראה מפרט מלא שלו. -
@yaakovsas חברה dell מצו"ב הפרטים
המחשב קרס פתאום וכשהדלקתי שוב הייתה השגיאה
עשיתי סריקה (האפשרות השלישית) ומופיע באמת משהו ליד הדיסק רק שאני לא יודע מה זה אומר..

@מושיקו-2000 מתחת למחשב או בצד אמור להיות מכסה שאפשר להסיר ומתחתיו אמור להיות הדיסק הקשיח - תוציא אותו ותחבר מחדש ותבדוק אם נפתר (ותעשה את זה בזהירות)
אגב, המחשב הפגין איטיות לפני שזה קרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות