באג | בהמשך לנושא של פונט של מרן
-
https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072
הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.
-
https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072
הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.
@דוד-חישמק אמר בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:
https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072
הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.
ימים ו"שנים" עברו על הפוסט הזה, ולמרות העמל והטרחה בבניית כתב ידו של מרן זצ''ל, הזמן יכלה- ומקום שאמרו לקצר, אין אני רשאי להאריך.
בזמנו עשיתי עוד גירסה, נסה אותה.
FontHaravOvadiaYosefVersion_3.otf

-
@דוד-חישמק אמר בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:
https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072
הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.
ימים ו"שנים" עברו על הפוסט הזה, ולמרות העמל והטרחה בבניית כתב ידו של מרן זצ''ל, הזמן יכלה- ומקום שאמרו לקצר, אין אני רשאי להאריך.
בזמנו עשיתי עוד גירסה, נסה אותה.
FontHaravOvadiaYosefVersion_3.otf

@יוסי-הגאון אלפי אלפי תודות עזר לי מאד תודה רבה






-
י יוסי הגאון התייחס לנושא זה ב
-
י יוסי הגאון התייחס לנושא זה ב
-
@דוד-חישמק אמר בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:
https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072
הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.
ימים ו"שנים" עברו על הפוסט הזה, ולמרות העמל והטרחה בבניית כתב ידו של מרן זצ''ל, הזמן יכלה- ומקום שאמרו לקצר, אין אני רשאי להאריך.
בזמנו עשיתי עוד גירסה, נסה אותה.
FontHaravOvadiaYosefVersion_3.otf

@יוסי-הגאון
הגופן מאוד מאוד מוצלח
יש אולי אצלי בתוכנה בעיה שלפני אות ל׳ או ץ׳
יש רווח גדול

-
@יוסי-הגאון
הגופן מאוד מאוד מוצלח
יש אולי אצלי בתוכנה בעיה שלפני אות ל׳ או ץ׳
יש רווח גדול

@e613 כתב בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:
@יוסי-הגאון
הגופן מאוד מאוד מוצלח
יש אולי אצלי בתוכנה בעיה שלפני אות ל׳ או ץ׳
יש רווח גדול

תנסה לסדר את זה לבד עם התכונות המיועדות
אני פחות כרגע באלקטרוניקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות