דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | בהמשך לנושא של פונט של מרן

באג | בהמשך לנושא של פונט של מרן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
5 פוסטים 3 כותבים 666 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דוד חישמק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072

    הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.

    יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ד דוד חישמק

      https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072

      הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.

      יוסי הגאוןי מנותק
      יוסי הגאוןי מנותק
      יוסי הגאון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי הגאון
      #2

      @דוד-חישמק אמר בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:

      https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072

      הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.

      ימים ו"שנים" עברו על הפוסט הזה, ולמרות העמל והטרחה בבניית כתב ידו של מרן זצ''ל, הזמן יכלה- ומקום שאמרו לקצר, אין אני רשאי להאריך.

      בזמנו עשיתי עוד גירסה, נסה אותה.

      FontHaravOvadiaYosefVersion_3.otf

      533ccb5c-7da7-4974-ba20-b9c2fc7631f7-image.png

      שיתוף הוא אכפתיות!

      ד E 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

        @דוד-חישמק אמר בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:

        https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072

        הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.

        ימים ו"שנים" עברו על הפוסט הזה, ולמרות העמל והטרחה בבניית כתב ידו של מרן זצ''ל, הזמן יכלה- ומקום שאמרו לקצר, אין אני רשאי להאריך.

        בזמנו עשיתי עוד גירסה, נסה אותה.

        FontHaravOvadiaYosefVersion_3.otf

        533ccb5c-7da7-4974-ba20-b9c2fc7631f7-image.png

        ד מנותק
        ד מנותק
        דוד חישמק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד חישמק
        #3

        @יוסי-הגאון אלפי אלפי תודות עזר לי מאד תודה רבה 👏👏👏👏👍👍

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יוסי הגאוןי יוסי הגאון התייחס לנושא זה ב
        • יוסי הגאוןי יוסי הגאון התייחס לנושא זה ב
        • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

          @דוד-חישמק אמר בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:

          https://mitmachim.top/topic/16859/פונט-בנוי-של-מרן-הרב-עובדיה-יוסף?_=1634756469072

          הורדתי את הפונט והתקנתי דרך ההגדרות אבל למשל כשאני פותח וורד אני לא מוצא את הפונט @יוסי-הגאון תודה רבה.

          ימים ו"שנים" עברו על הפוסט הזה, ולמרות העמל והטרחה בבניית כתב ידו של מרן זצ''ל, הזמן יכלה- ומקום שאמרו לקצר, אין אני רשאי להאריך.

          בזמנו עשיתי עוד גירסה, נסה אותה.

          FontHaravOvadiaYosefVersion_3.otf

          533ccb5c-7da7-4974-ba20-b9c2fc7631f7-image.png

          E מנותק
          E מנותק
          e613
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יוסי-הגאון
          הגופן מאוד מאוד מוצלח
          יש אולי אצלי בתוכנה בעיה שלפני אות ל׳ או ץ׳
          יש רווח גדול
          7A3163C3-AC1E-4DC3-BBB9-2C8875C2AC82.jpeg

          יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E e613

            @יוסי-הגאון
            הגופן מאוד מאוד מוצלח
            יש אולי אצלי בתוכנה בעיה שלפני אות ל׳ או ץ׳
            יש רווח גדול
            7A3163C3-AC1E-4DC3-BBB9-2C8875C2AC82.jpeg

            יוסי הגאוןי מנותק
            יוסי הגאוןי מנותק
            יוסי הגאון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @e613 כתב בבאג | בהמשך לנושא של פונט של מרן:

            @יוסי-הגאון
            הגופן מאוד מאוד מוצלח
            יש אולי אצלי בתוכנה בעיה שלפני אות ל׳ או ץ׳
            יש רווח גדול
            7A3163C3-AC1E-4DC3-BBB9-2C8875C2AC82.jpeg

            תנסה לסדר את זה לבד עם התכונות המיועדות
            אני פחות כרגע באלקטרוניקה

            שיתוף הוא אכפתיות!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר