בקשת מידע | הסרת wifi באנדרואיד 4.5
-
רציתי לשאול האם אפשר להסיר וויפי ע"י אפליקציית רוט, כגון רוט אקספלורר וכד', ואם כן מה הניתוב של התיקיות (איפה אני מוצא את זה).
ועוד שאלה, האם אפשר לעשות שאפליקצייה מותקנת במכשיר תהיה כאפליקציית מערכת, כלומר, שא"א להסיר אותה בלי רוט, וכן שאם עושים אתחול למכשיר, האפליקצייה עדיין תהיה.
עוד משהו, אם יש מישהו שיכול להוריד מכאן ולהעלות כאן, אודה לו מאד! (זה אפליקצייה של וויז מסונן, שמשום מה נחסמה ע"י נטפרי).
תודה לכולם מראש. -
רציתי לשאול האם אפשר להסיר וויפי ע"י אפליקציית רוט, כגון רוט אקספלורר וכד', ואם כן מה הניתוב של התיקיות (איפה אני מוצא את זה).
ועוד שאלה, האם אפשר לעשות שאפליקצייה מותקנת במכשיר תהיה כאפליקציית מערכת, כלומר, שא"א להסיר אותה בלי רוט, וכן שאם עושים אתחול למכשיר, האפליקצייה עדיין תהיה.
עוד משהו, אם יש מישהו שיכול להוריד מכאן ולהעלות כאן, אודה לו מאד! (זה אפליקצייה של וויז מסונן, שמשום מה נחסמה ע"י נטפרי).
תודה לכולם מראש.@מיישה אמר בבקשת מידע | הסרת wifi באנדרואיד 4.5:
רציתי לשאול האם אפשר להסיר וויפי ע"י אפליקציית רוט, כגון רוט אקספלורר וכד', ואם כן מה הניתוב של התיקיות (איפה אני מוצא את זה).
https://mitmachim.top/post/320477
ועוד שאלה, האם אפשר לעשות שאפליקצייה מותקנת במכשיר תהיה כאפליקציית מערכת, כלומר, שא"א להסיר אותה בלי רוט, וכן שאם עושים אתחול למכשיר, האפליקצייה עדיין תהיה.
מעתיקים את ה APK לתיקיית system/app
עוד משהו, אם יש מישהו שיכול להוריד מכאן ולהעלות כאן, אודה לו מאד! (זה אפליקצייה של וויז מסונן, שמשום מה נחסמה ע"י נטפרי).
אפשר פשוט לשלוח פניה לפתיחה.
תודה לכולם מראש.
-
@מיישה אמר בבקשת מידע | הסרת wifi באנדרואיד 4.5:
רציתי לשאול האם אפשר להסיר וויפי ע"י אפליקציית רוט, כגון רוט אקספלורר וכד', ואם כן מה הניתוב של התיקיות (איפה אני מוצא את זה).
https://mitmachim.top/post/320477
ועוד שאלה, האם אפשר לעשות שאפליקצייה מותקנת במכשיר תהיה כאפליקציית מערכת, כלומר, שא"א להסיר אותה בלי רוט, וכן שאם עושים אתחול למכשיר, האפליקצייה עדיין תהיה.
מעתיקים את ה APK לתיקיית system/app
עוד משהו, אם יש מישהו שיכול להוריד מכאן ולהעלות כאן, אודה לו מאד! (זה אפליקצייה של וויז מסונן, שמשום מה נחסמה ע"י נטפרי).
אפשר פשוט לשלוח פניה לפתיחה.
תודה לכולם מראש.
-
@משה-144
על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון!!
בAPK שמעתיקים, אז לא צריך להתקין את זה? או שגם מתקינים וגם מעתיקים?
אבל על הוויז אני לא יכול לשלוח פנייה לנטפרי, צריך לזה נקודות שעולות כסף, האמת שרק עכשיו ראיתי שזה קיים...
אתה לא יכול להעלות את זה? -
@משה-144
על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון!!
בAPK שמעתיקים, אז לא צריך להתקין את זה? או שגם מתקינים וגם מעתיקים?
אבל על הוויז אני לא יכול לשלוח פנייה לנטפרי, צריך לזה נקודות שעולות כסף, האמת שרק עכשיו ראיתי שזה קיים...
אתה לא יכול להעלות את זה? -
-
@מיישה אמר בבקשת מידע | הסרת wifi באנדרואיד 4.5:
@מיישה אמר בבקשת מידע | הסרת wifi באנדרואיד 4.5:
נראה לי שכולם פה בנטפרי... אף אחד לא מגיב...
שלחתי פניה לבדיקה
תעקוב בהמשך עוד כמה שעות אם נפתח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות