בעיה | עזרה | מכשיר נוקיה 515 נפל ומאז השתגע
-
המערכת הפעל השלו זהה לנוקיה 208, והא נפל וקצת נרטב ומאז הוא משתגע לדוגמא:
אני לוחץ על מקש 1 והוא מקיש #321 אני לוחץ על # והוא לוחץ 0# אני לוחץ על 4 והוא מקיש #234 ויש מקשים שעובדים רגיל..
מה יכולה להיות הבעיה? היא ניתנת לפתרון? -
המערכת הפעל השלו זהה לנוקיה 208, והא נפל וקצת נרטב ומאז הוא משתגע לדוגמא:
אני לוחץ על מקש 1 והוא מקיש #321 אני לוחץ על # והוא לוחץ 0# אני לוחץ על 4 והוא מקיש #234 ויש מקשים שעובדים רגיל..
מה יכולה להיות הבעיה? היא ניתנת לפתרון? -
@יהונתןב מהרטיבות נהיה קורוזיה ורק במקומות מסוימים זה נלחץ בגלל הרטיבות שספציפית במקום הזה
@דוד-חישמק 2רטיבות זה רטיבות, וזה מסוכן. שלח לייבוש ותראה מה תוכל להציל..
-
@דוד-חישמק 2רטיבות זה רטיבות, וזה מסוכן. שלח לייבוש ותראה מה תוכל להציל..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות