הצעת ייעול | הצעת ייעול להקמת חדר גימיינג
-
ראשית כל אני מסתובב (באופן רשמי) בפורום כבר מספר ימים ואני מאד נהנה
עיקר ההצעה שלי היא שיש פה הרבה בחורים ובוגרים שמשתמשים במחשבים שלהם גם לצורכי משחק וגימיינג ויש הרבה עזרה שהם צריכים ולא תמיד יודעם היכן למצוא וברור שעדיף שיחפשו את זה פה ולא במקומות אחרים בחדר הם יוכלו לקבל עצה ממני ומאחרים בנושאים כמו:
1.איזה משחק מתאים יותר או פחות לציבור שלנו
2.איך מתקינים
3.עזרה במשחקים עצמם
4.משחקים מותאמים לילדים ועוד.
וכמובן אשמח לעזור בהכוונת החדר כי יש לי הרבה ניסיון
מחכה לתשובה -
ראשית כל אני מסתובב (באופן רשמי) בפורום כבר מספר ימים ואני מאד נהנה
עיקר ההצעה שלי היא שיש פה הרבה בחורים ובוגרים שמשתמשים במחשבים שלהם גם לצורכי משחק וגימיינג ויש הרבה עזרה שהם צריכים ולא תמיד יודעם היכן למצוא וברור שעדיף שיחפשו את זה פה ולא במקומות אחרים בחדר הם יוכלו לקבל עצה ממני ומאחרים בנושאים כמו:
1.איזה משחק מתאים יותר או פחות לציבור שלנו
2.איך מתקינים
3.עזרה במשחקים עצמם
4.משחקים מותאמים לילדים ועוד.
וכמובן אשמח לעזור בהכוונת החדר כי יש לי הרבה ניסיון
מחכה לתשובה -
@צור אהה לא שמתי לב.
נו טוב ניסיתי. ותכלס זה מובן אבל צריך לחשוב על כל מי שיחפש תשובות לא עדיף שזה יהיה פה ?! -
ש שמואל נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות