מצלמה לא ברורה
-
@klopkk אדרבה תנסה למצוא את המעבדה שעושה זאת, כי באמת מעניין אותי אם קיים דבר כזה.. (אגב אני מאמין לך ואני לא חושב שאתה הוזה, אבל רק כתבתי לך שאני מבין את האנשים שהם סקפטיים לגבי זה, זה הכל)
@אלישי עוד הפעם יש הבדל בין להיות סקפטי ל ''להיות בטוח שלא קיים כזה דבר''
עכשיו כמו שכתבתי למעלה זה לאו דווקא לפה אלא לכל מיני פעמים בפורום שזה כבר קרה. ולדעתי זה מאוד מכעיס שכשמישהו כותב משהו ובמקום לנסות להבין או לבדוק הדבר הראשון שעושים זה לכתוב למה זה שטות

-
אני מאוד מעריך את החכמים שאוהבים לתת דוגמאות מיוחדות (ולחזור על מה שאחרים כתבו רק בצורה שונה)
זה מראה על יצירתיות ובינה יתרה... -
@klopkk נשמה, פשוט הוא חשב שלא הבנת וכך זה גם נראה אז הוא פשוט הסביר לך בצורה טיפה יותר ברורה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אתה באמת חושב שמכל התגובות שהיו פה היה קשה כל כך להבין מה הם ניסו לומר