בירור | שיאומי F21s פרו
-
@sha-sha אמר בבירור | F21s pro:
המערכת לא נותנת לי ליצור איתך קשר בפרטי
בגלל שאין לכם עדיין מספיק מוניטין - לפתיחת הצ'אט כאן בפורום.
אשמח אם תיצור קשר איתי
גם לא יעזור... (אתם לא תוכלו לקרוא את הודעת הצ'אט, עקב הסיבה שנכתב לעיל).
לחילופן: תרשמו את המייל שלכם, בכדי ש@יוסל-ה-0 יוכל ליצור עמכם קשר...
-
ח חברים העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
@sha-sha אמר בבירור | F21s pro:
המערכת לא נותנת לי ליצור איתך קשר בפרטי
בגלל שאין לכם עדיין מספיק מוניטין - לפתיחת הצ'אט כאן בפורום.
אשמח אם תיצור קשר איתי
גם לא יעזור... (אתם לא תוכלו לקרוא את הודעת הצ'אט, עקב הסיבה שנכתב לעיל).
לחילופן: תרשמו את המייל שלכם, בכדי ש@יוסל-ה-0 יוכל ליצור עמכם קשר...
-
@יוסל-ה-0 אין לי מייל אחר
זה כבר 20 שנה המייל שלי
פשוט שלח לי את הפלאפון שלך ואני אצור איתך קשר
מבחינתי היום אפיללו לקנות אני מאזור ב"ב -
@יוסל-ה-0 אין לי מייל אחר
זה כבר 20 שנה המייל שלי
פשוט שלח לי את הפלאפון שלך ואני אצור איתך קשר
מבחינתי היום אפיללו לקנות אני מאזור ב"ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות