תגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד
-
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו 7
ואין קובץ SYSTEM UI?
@שלמה-ו איפה הוא אמור להיות?
-
@שלמה-ו איפה הוא אמור להיות?
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו איפה הוא אמור להיות?
בסיסטם בתיקיית PRIV UP
-
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו איפה הוא אמור להיות?
בסיסטם בתיקיית PRIV UP
@שלמה-ו יש
-
@שלמה-ו יש
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו יש
זה עם קובץ ODEX או לבד?
-
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו יש
זה עם קובץ ODEX או לבד?
@שלמה-ו רק APK
-
@שלמה-ו רק APK
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו רק APK
תביא ננסה לבדוק
-
@אנונימוס-1 אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@שלמה-ו רק APK
תביא ננסה לבדוק
-
-
העליתי לפה את הקובץ resources.arsc
מישהו יכול להוריד לי ממנו את הוויפיי?
זו גירסת אנדרואיד שעברה טיפול, ככה שאני לא מצליח להבין איפה הסטטוס בר חבוי
@iva @משה-144@אנונימוס-1 נסה את זה
resources.arsc -
@אנונימוס-1 נסה את זה
resources.arsc@iva מישהו יכול לשנות בבקשה רק את התמונה של הווי פיי למשל שבמקום הסמל של הוויפי יהיה סמל של מצב טיסה...
-
@אנונימוס-1 נסה את זה
resources.arsc@iva אמר בתגובה: מדריך | לערוך את הסטטוס בר ליאנג ולכל אנדרואיד:
@אנונימוס-1 נסה את זה
resources.arscלא עזר
(מחילה על חוסר התגובה, ראיתי את ההודעה שלך רק שבוע אחרי ששלחת אותה, וגם אז הנגן לא היה אצלי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות