בקשת מידע | שילוב python בקוד HTML - אפשרי ???
-
@a-y-f שאלה מעניינת. דבר ראשון, אתה צריך להבהיר מה אתה רוצה לעשות. אתה רוצה להריץ פייתון שישלוט על המסמך בפרונטאנד כמו JS? או שאתה מתכוון למשהו אחר.
אם זוהי כוונתך, בטח מאוד יעזור לך הקישור הבא: https://brython.info/index.html ( @חיפושית זו הייתה הפתעה גם בשבילי.. לא ידעתי שקיים דבר כזה ). -
@a-y-f שאלה מעניינת. דבר ראשון, אתה צריך להבהיר מה אתה רוצה לעשות. אתה רוצה להריץ פייתון שישלוט על המסמך בפרונטאנד כמו JS? או שאתה מתכוון למשהו אחר.
אם זוהי כוונתך, בטח מאוד יעזור לך הקישור הבא: https://brython.info/index.html ( @חיפושית זו הייתה הפתעה גם בשבילי.. לא ידעתי שקיים דבר כזה ).@מוטי-אורן
מעניין מאוד, אכן לא הכרתי אפשרות כזו.
איך עלית על זה? -
@מוטי-אורן
מעניין מאוד, אכן לא הכרתי אפשרות כזו.
איך עלית על זה?@חיפושית אמר בבקשת מידע | שילוב python בקוד HTML - אפשרי ???:
איך עלית על זה?
שאלה טובה. אני גם רציתי בעיקרון לענות כמוך, אבל בשביל להיות בטוח עשיתי חיפוש של 'python in frontend'. וגיליתי את הדבר המדהים הזה, ועוד איזה ספריה שנראית לי קצת פחות מוצלחת. -
@a-y-f שאלה מעניינת. דבר ראשון, אתה צריך להבהיר מה אתה רוצה לעשות. אתה רוצה להריץ פייתון שישלוט על המסמך בפרונטאנד כמו JS? או שאתה מתכוון למשהו אחר.
אם זוהי כוונתך, בטח מאוד יעזור לך הקישור הבא: https://brython.info/index.html ( @חיפושית זו הייתה הפתעה גם בשבילי.. לא ידעתי שקיים דבר כזה ).@מוטי-אורן אמר בבקשת מידע | שילוב python בקוד HTML - אפשרי ???:
@a-y-f שאלה מעניינת. דבר ראשון, אתה צריך להבהיר מה אתה רוצה לעשות. אתה רוצה להריץ פייתון שישלוט על המסמך בפרונטאנד כמו JS? או שאתה מתכוון למשהו אחר.
אם זוהי כוונתך, בטח מאוד יעזור לך הקישור הבא: https://brython.info/index.html ( @חיפושית זו הייתה הפתעה גם בשבילי.. לא ידעתי שקיים דבר כזה ).א. תודה רבה!
ב. מחילה על הבורות, אבל מה זה פרונטאנד? -
@מוטי-אורן אמר בבקשת מידע | שילוב python בקוד HTML - אפשרי ???:
@a-y-f שאלה מעניינת. דבר ראשון, אתה צריך להבהיר מה אתה רוצה לעשות. אתה רוצה להריץ פייתון שישלוט על המסמך בפרונטאנד כמו JS? או שאתה מתכוון למשהו אחר.
אם זוהי כוונתך, בטח מאוד יעזור לך הקישור הבא: https://brython.info/index.html ( @חיפושית זו הייתה הפתעה גם בשבילי.. לא ידעתי שקיים דבר כזה ).א. תודה רבה!
ב. מחילה על הבורות, אבל מה זה פרונטאנד? -
-
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
