דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11

בירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
12 פוסטים 8 כותבים 556 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אליעזר_הגדול
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליעזר_הגדול
    #3

    אפשרי, אמנם יש לדעת בתוכונות מתקדמות ולשים לב לפרטים:

    1. לחץ על מקש חלונות + r כדי לפתוח שורת הפקודה
    2. הקש: regedit ולחץ על open או פתח
    3. בחלון ההרשאות שיקפוץ לחץ על YES או על כן
    4. נווט לנתיב הבא:
      HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
    5. בעכבר, קליק ימני בשטח פתוח ויצירת ערך חדש DWORD (32-bit) Value.
      כיתוב בבעיות טעינה
    6. תן לערך את השם: Start_ShowClassicMode
    7. ערוך את הערך ותן לו את הערך 1:
      כיתוב בבעיות טעינה
    8. לחץ על OK
    9. הפעל את המחשב מחדש
    א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • א אליעזר_הגדול

      אפשרי, אמנם יש לדעת בתוכונות מתקדמות ולשים לב לפרטים:

      1. לחץ על מקש חלונות + r כדי לפתוח שורת הפקודה
      2. הקש: regedit ולחץ על open או פתח
      3. בחלון ההרשאות שיקפוץ לחץ על YES או על כן
      4. נווט לנתיב הבא:
        HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
      5. בעכבר, קליק ימני בשטח פתוח ויצירת ערך חדש DWORD (32-bit) Value.
        כיתוב בבעיות טעינה
      6. תן לערך את השם: Start_ShowClassicMode
      7. ערוך את הערך ותן לו את הערך 1:
        כיתוב בבעיות טעינה
      8. לחץ על OK
      9. הפעל את המחשב מחדש
      א מנותק
      א מנותק
      אני אני 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני 1
      #4
      פוסט זה נמחק!
      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אני אני 1

        פוסט זה נמחק!

        א מנותק
        א מנותק
        אליעזר_הגדול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ה הברסלברי

          ההתחל של ווינדוס 10 יותר נח האם אפשר לשים אותו בווינדוס 11

          a62c4e64-f15c-4c3d-842c-bab4b73b8fd0-image.png

          ווינדוס 11 עם התחל של ווינדוס 10

          י מנותק
          י מנותק
          יושב אהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:

          ההתחל של ווינדוס 10 יותר נח האם אפשר לשים אותו בווינדוס 11

          a62c4e64-f15c-4c3d-842c-bab4b73b8fd0-image.png

          ווינדוס 11 עם התחל של ווינדוס 10

          בהחלט
          ירון בטלגרם העלה תוכנה שעושה זאת בלחיצת כפתור

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יושב אהלים

            @הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:

            ההתחל של ווינדוס 10 יותר נח האם אפשר לשים אותו בווינדוס 11

            a62c4e64-f15c-4c3d-842c-bab4b73b8fd0-image.png

            ווינדוס 11 עם התחל של ווינדוס 10

            בהחלט
            ירון בטלגרם העלה תוכנה שעושה זאת בלחיצת כפתור

            ה מנותק
            ה מנותק
            הברסלברי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @יושב-אהלים אתה יכול לעלות את התוכנה

            KINGYOSK תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אליעזר_הגדול

              אפשרי, אמנם יש לדעת בתוכונות מתקדמות ולשים לב לפרטים:

              1. לחץ על מקש חלונות + r כדי לפתוח שורת הפקודה
              2. הקש: regedit ולחץ על open או פתח
              3. בחלון ההרשאות שיקפוץ לחץ על YES או על כן
              4. נווט לנתיב הבא:
                HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
              5. בעכבר, קליק ימני בשטח פתוח ויצירת ערך חדש DWORD (32-bit) Value.
                כיתוב בבעיות טעינה
              6. תן לערך את השם: Start_ShowClassicMode
              7. ערוך את הערך ותן לו את הערך 1:
                כיתוב בבעיות טעינה
              8. לחץ על OK
              9. הפעל את המחשב מחדש
              ה מנותק
              ה מנותק
              הברסלברי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הברסלברי
              #8

              @אליעזר_הגדול עשיתי את זה והפעלתי מחדש את המחשב וזה לא עבד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הברסלברי

                @יושב-אהלים אתה יכול לעלות את התוכנה

                KINGYOSK מנותק
                KINGYOSK מנותק
                KINGYOS
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:

                אתה יכול לעלות את התוכנה

                בבקשה:

                Old Start Menu For Win 11 v2021.exe

                לצפייה במדריכים והתוכנות שפרסמתי לחצו כאן.
                לתגית שלי לחצו כאן.
                אפשר לדבר איתי:
                kingyosforums@gmail.com

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • KINGYOSK KINGYOS

                  @הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:

                  אתה יכול לעלות את התוכנה

                  בבקשה:

                  Old Start Menu For Win 11 v2021.exe

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הברסלברי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @kingyos אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:

                  בבקשה:

                  Old Start Menu For Win 11 v2021.exe

                  זה לא עובד גם אחרי הפעלה מחדש

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הברסלברי

                    @kingyos אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:

                    בבקשה:

                    Old Start Menu For Win 11 v2021.exe

                    זה לא עובד גם אחרי הפעלה מחדש

                    B מנותק
                    B מנותק
                    bbn
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @הברסלברי פה כתוב שכן היה דרך
                    https://www.tgspot.co.il/new-windows-11-build-kills-switching-start-to-windows-10/
                    וזה כנראה מה שהציעו לך למעלה
                    וכתוב שדרך זאת כבר לא פעילה

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • B bbn

                      @הברסלברי פה כתוב שכן היה דרך
                      https://www.tgspot.co.il/new-windows-11-build-kills-switching-start-to-windows-10/
                      וזה כנראה מה שהציעו לך למעלה
                      וכתוב שדרך זאת כבר לא פעילה

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פיני אלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הברסלברי סימן נושא זה כנושא רגיל ב

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר