בירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11
-
אפשרי, אמנם יש לדעת בתוכונות מתקדמות ולשים לב לפרטים:
- לחץ על מקש חלונות + r כדי לפתוח שורת הפקודה
- הקש: regedit ולחץ על open או פתח
- בחלון ההרשאות שיקפוץ לחץ על YES או על כן
- נווט לנתיב הבא:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced - בעכבר, קליק ימני בשטח פתוח ויצירת ערך חדש DWORD (32-bit) Value.

- תן לערך את השם: Start_ShowClassicMode
- ערוך את הערך ותן לו את הערך 1:

- לחץ על OK
- הפעל את המחשב מחדש
-
אפשרי, אמנם יש לדעת בתוכונות מתקדמות ולשים לב לפרטים:
- לחץ על מקש חלונות + r כדי לפתוח שורת הפקודה
- הקש: regedit ולחץ על open או פתח
- בחלון ההרשאות שיקפוץ לחץ על YES או על כן
- נווט לנתיב הבא:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced - בעכבר, קליק ימני בשטח פתוח ויצירת ערך חדש DWORD (32-bit) Value.

- תן לערך את השם: Start_ShowClassicMode
- ערוך את הערך ותן לו את הערך 1:

- לחץ על OK
- הפעל את המחשב מחדש
-
פוסט זה נמחק!
-
@הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:
ההתחל של ווינדוס 10 יותר נח האם אפשר לשים אותו בווינדוס 11


בהחלט
ירון בטלגרם העלה תוכנה שעושה זאת בלחיצת כפתור -
@הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:
ההתחל של ווינדוס 10 יותר נח האם אפשר לשים אותו בווינדוס 11


בהחלט
ירון בטלגרם העלה תוכנה שעושה זאת בלחיצת כפתור@יושב-אהלים אתה יכול לעלות את התוכנה
-
אפשרי, אמנם יש לדעת בתוכונות מתקדמות ולשים לב לפרטים:
- לחץ על מקש חלונות + r כדי לפתוח שורת הפקודה
- הקש: regedit ולחץ על open או פתח
- בחלון ההרשאות שיקפוץ לחץ על YES או על כן
- נווט לנתיב הבא:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced - בעכבר, קליק ימני בשטח פתוח ויצירת ערך חדש DWORD (32-bit) Value.

- תן לערך את השם: Start_ShowClassicMode
- ערוך את הערך ותן לו את הערך 1:

- לחץ על OK
- הפעל את המחשב מחדש
@אליעזר_הגדול עשיתי את זה והפעלתי מחדש את המחשב וזה לא עבד
-
@יושב-אהלים אתה יכול לעלות את התוכנה
@הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:
אתה יכול לעלות את התוכנה
בבקשה:
-
@הברסלברי אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:
אתה יכול לעלות את התוכנה
בבקשה:
@kingyos אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:
בבקשה:
זה לא עובד גם אחרי הפעלה מחדש
-
@kingyos אמר בבירור | האם אפשר לשים את ההתחל של ווינדוס 10 לווינדוס 11:
בבקשה:
זה לא עובד גם אחרי הפעלה מחדש
-
@הברסלברי פה כתוב שכן היה דרך
https://www.tgspot.co.il/new-windows-11-build-kills-switching-start-to-windows-10/
וזה כנראה מה שהציעו לך למעלה
וכתוב שדרך זאת כבר לא פעילה -
ה הברסלברי סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות