בקשה | אפליקציה רב קו אונליין
-
@יוסי-מיותר אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@שמואל-ש מניחים את הרב קו מאחורה
@שמואל-ש אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
איזה יאנג
@שמואל-ש אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
איזה דגם
@שמואל-ש אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
ואיפה יש לו את החיישן
אני מבין שמניחים את זה מאחורה, רק שאלתי איפה החיישן? במכסה של הבטרייה ונוגע בפינים האלו

????
@שמואל-ש אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
במכסה של הבטרייה ונוגע בפינים האלו
לא הבנתי. החיישן במכסה האחורי וכשמלבישים את המכסה הוא מתחבר? החזקתי 3 יאנגים ולא ראיתי כזה דבר!
-
@שמואל-ש אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
במכסה של הבטרייה ונוגע בפינים האלו
לא הבנתי. החיישן במכסה האחורי וכשמלבישים את המכסה הוא מתחבר? החזקתי 3 יאנגים ולא ראיתי כזה דבר!
@י-פל אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
החיישן במכסה האחורי וכשמלבישים את המכסה הוא מתחבר?
כן
@י-פל אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
החזקתי 3 יאנגים ולא ראיתי כזה דבר!
נו, אז? זה אומר שאין כזה דבר חיישן NFC?????????
-
@י-פל אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
החיישן במכסה האחורי וכשמלבישים את המכסה הוא מתחבר?
כן
@י-פל אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
החזקתי 3 יאנגים ולא ראיתי כזה דבר!
נו, אז? זה אומר שאין כזה דבר חיישן NFC?????????
-
@י-פל אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@שמואל-ש
היה לי בעבר יאנג 2, בדקתי אותו טוב, ולא היה NFC.כי יש NFC רק ליאנג שהדגם שלו מסתיים עם האות N-כדוגמת S6310N-שנוסף לו האות N ע"ש החיישן NFC שיש לו.
ואם עדיין אינך מאמין אז תעשה חיפוש בגוגל ותראה שהוא בצד שלי... -
@י-פל אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@שמואל-ש
היה לי בעבר יאנג 2, בדקתי אותו טוב, ולא היה NFC.כי יש NFC רק ליאנג שהדגם שלו מסתיים עם האות N-כדוגמת S6310N-שנוסף לו האות N ע"ש החיישן NFC שיש לו.
ואם עדיין אינך מאמין אז תעשה חיפוש בגוגל ותראה שהוא בצד שלי... -
I iva התייחס לנושא זה ב
-
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
זאת אומרת שביאנג S6310N ניתן להתקין גם בנקים?
איך זה קשור?
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
זאת אומרת שביאנג S6310N ניתן להתקין גם בנקים?
איך זה קשור?
בגלל שהאפליקציה של הבנקים דורש גם איזשהוא חיישן הל אכן?! ולכן זה לא נתמך ביאנג...
זה לא אותו חיישן??? -
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
זאת אומרת שביאנג S6310N ניתן להתקין גם בנקים?
איך זה קשור?
בגלל שהאפליקציה של הבנקים דורש גם איזשהוא חיישן הל אכן?! ולכן זה לא נתמך ביאנג...
זה לא אותו חיישן??? -
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק לא
אז למה בנקים לא נתמכים ביאנג?
כי זה אנדרואיד ישן מידי
-
האפליקציה דורשת להפעיל את NFC ובהגדרות זה מופיע לי באפור ואין לי גישה להפעיל אותו מה הפתרון???
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
האפליקציה דורשת להפעיל את NFC ובהגדרות זה מופיע לי באפור ואין לי גישה להפעיל אותו מה הפתרון???
להוסיף פיזית שבב nfc
-
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
האפליקציה דורשת להפעיל את NFC ובהגדרות זה מופיע לי באפור ואין לי גישה להפעיל אותו מה הפתרון???
להוסיף פיזית שבב nfc
@יושב-אהלים אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
האפליקציה דורשת להפעיל את NFC ובהגדרות זה מופיע לי באפור ואין לי גישה להפעיל אותו מה הפתרון???
להוסיף פיזית שבב nfc
אבל הבנתי שבדגם GT-S6310N אמור להיות את השבב הזה ?!
-
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק לא
אז למה בנקים לא נתמכים ביאנג?
כי זה אנדרואיד ישן מידי
@a0533057932 אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק לא
אז למה בנקים לא נתמכים ביאנג?
כי זה אנדרואיד ישן מידי
זאת אומרת שאין סיכוי להתקין אפליקציות של בנקים על יאנג???
-
@a0533057932 אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק לא
אז למה בנקים לא נתמכים ביאנג?
כי זה אנדרואיד ישן מידי
זאת אומרת שאין סיכוי להתקין אפליקציות של בנקים על יאנג???
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@a0533057932 אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@iva אמר בבקשה | אפליקציה רב קו אונליין:
@אלעדניק לא
אז למה בנקים לא נתמכים ביאנג?
כי זה אנדרואיד ישן מידי
זאת אומרת שאין סיכוי להתקין אפליקציות של בנקים על יאנג???
הגיוני מאד
למה חשבת שכן יעבוד -
למישהו פה יש גירסה של n וזה עובד לו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות