חיבור מחשבים לרשת בווינדוס 10
-
שלום
מאז עדכון מסויים של ווינדוס 10 בוטלה האפשרות הנוחה והקלה של חיבור מחשבים ע"י "קבוצה ביתית".
כרגע יש לי ווינדוס 10 בגירסא האחרונה בשני מחשבים ואינני מצליח לחבר ביניהם ברשת.
אני צריך בעיקר לשתף מדפסת המחוברת למחשב נייח בכבל USB עם מחשב אחר נייד.
חפרתי ברשת, ניסיתי כמה אפשרויות, אך ללא הצלחה.
(שני המחשבים מחוברים אלחוטית לאותו ראוטר)בתודה מראש
-
שלום
מאז עדכון מסויים של ווינדוס 10 בוטלה האפשרות הנוחה והקלה של חיבור מחשבים ע"י "קבוצה ביתית".
כרגע יש לי ווינדוס 10 בגירסא האחרונה בשני מחשבים ואינני מצליח לחבר ביניהם ברשת.
אני צריך בעיקר לשתף מדפסת המחוברת למחשב נייח בכבל USB עם מחשב אחר נייד.
חפרתי ברשת, ניסיתי כמה אפשרויות, אך ללא הצלחה.
(שני המחשבים מחוברים אלחוטית לאותו ראוטר)בתודה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות