עזרה | באג בתוכנת IDM
-
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
@שוקו-תנובה אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
תסיר את זה ולאחמ''כ תתקין מפה. זה הכי טוב והכי מעודכן שיש
https://mitmachim.top/topic/17138/idm-toolkit-כלי-להתקנה-פריצה-עדכון-לתוכנת-internet-downlod-manager -
@שוקו-תנובה אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
תסיר את זה ולאחמ''כ תתקין מפה. זה הכי טוב והכי מעודכן שיש
https://mitmachim.top/topic/17138/idm-toolkit-כלי-להתקנה-פריצה-עדכון-לתוכנת-internet-downlod-manager@יעקב-אליעזר מצוין בודק
-
@שוקו-תנובה אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר מהפורום פה IDM ב3 צבעים של @פישל
תסיר את זה ולאחמ''כ תתקין מפה. זה הכי טוב והכי מעודכן שיש
https://mitmachim.top/topic/17138/idm-toolkit-כלי-להתקנה-פריצה-עדכון-לתוכנת-internet-downlod-manager@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על active -
@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על active@משה-מזרחי
נכון. אבל כדאי שיסיר בכדי לקבל את העדכון הכי חדששש -
@משה-מזרחי
נכון. אבל כדאי שיסיר בכדי לקבל את העדכון הכי חדששש -
@משה-מזרחי אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על activeהסרתי כבר מה הכי מומלץ אכשיו להשתמש במה ש @יעקב-אליעזר הביא או להתקין חדש
-
@משה-מזרחי אמר בעזרה | באג בתוכנת IDM:
@יעקב-אליעזר
אם יש את הכלי הזה לא צריך להסיר
@שוקו-תנובה
תלחץ בכלי הזה על activeהסרתי כבר מה הכי מומלץ אכשיו להשתמש במה ש @יעקב-אליעזר הביא או להתקין חדש
@שוקו-תנובה
מה שהבאתי -
@שוקו-תנובה
מה שהבאתי -
-
@שוקו-תנובה
בגלל שהסרת
אתה צריך לבחור install & active@משה-מזרחי איפה?
-
@משה-מזרחי איפה?
-
@שוקו-תנובה
מתי מופיע לך השגיאה?@משה-מזרחי מה זה install & active כפתור?
-
@שוקו-תנובה
אנטי וירוס מושבת? -
@שוקו-תנובה
מתי מופיע לך השגיאה?@משה-מזרחי שאני מנסה להתקין
-
@משה-מזרחי מה זה install & active כפתור?
-
@שוקו-תנובה
אנטי וירוס מושבת?@יעקב-אליעזר כן
-
@שוקו-תנובה
כן
השאלה אם זה מתי שאתה פותח את התוכנה , או אחרי שאתה לוחץ על משהו בתוך התוכנה?@משה-מזרחי שאני מנסה להתקין
-
@משה-מזרחי שאני מנסה להתקין
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

