בקשת מידע | אני לא מצליח לשלוח פקס
-
אני לא מצליח לשלוח פקס
הוא כותב לי awaiting redial -
אני לא מצליח לשלוח פקס
הוא כותב לי awaiting redial@למדן-וחסיד כנראה הפקס שאליו אתה מנסה לשלוח אינו מחובר לשקע,
תנסה לשלוח לתא קולי,
דוגמא אם מס' הפקס הוא 025555555 אז כדי לשלוח לתא קולי עליך ללחוץ 15325555555
להוסיף בהתחלה 153 ולהוריד את ה-0.
(מקווה שזה לא קשור לקריסה של וואטספ..

-
@למדן-וחסיד כנראה הפקס שאליו אתה מנסה לשלוח אינו מחובר לשקע,
תנסה לשלוח לתא קולי,
דוגמא אם מס' הפקס הוא 025555555 אז כדי לשלוח לתא קולי עליך ללחוץ 15325555555
להוסיף בהתחלה 153 ולהוריד את ה-0.
(מקווה שזה לא קשור לקריסה של וואטספ..

@חיים-ח אמר בבקשת מידע | אני לא מצליח לשלוח פקס:
(מקווה שזה לא קשור לקריסה של וואטספ..

יתכן... אם הצד השני משתמש בפקס דרך בוטי...
-
עדיין כותב לי awaiting redial
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות