דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. סמסונג יאנג - Samsung Galaxy Young
  5. בקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?

בקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סמסונג יאנג - Samsung Galaxy Young
38 פוסטים 13 כותבים 1.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S sxsx

    @שמואל-ש אם אין לך חיישן ,לענ"ד אי אפשר להוסיף

    שמואל ש.ש מנותק
    שמואל ש.ש מנותק
    שמואל ש.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

    @שמואל-ש אם אין לך חיישן ,לענ"ד אי אפשר להוסיף

    למה לא?
    אני הבנתי שצריך לבוא חיישן פה
    74352d01-c713-4144-a6c8-b538e6077cf9-image.png

    להתחבר לברזלים המוקפים בעיגול, אז אם זה לא נמצא אפשר לשים חדש, לא?
    @שמואל דיבר פה על זה, נחכה לשמוע אולי הוא יכול להחכים אותנו במשהו.

    הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
    כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

    א S 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • שמואל ש.ש שמואל ש.

      @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

      @שמואל-ש אם אין לך חיישן ,לענ"ד אי אפשר להוסיף

      למה לא?
      אני הבנתי שצריך לבוא חיישן פה
      74352d01-c713-4144-a6c8-b538e6077cf9-image.png

      להתחבר לברזלים המוקפים בעיגול, אז אם זה לא נמצא אפשר לשים חדש, לא?
      @שמואל דיבר פה על זה, נחכה לשמוע אולי הוא יכול להחכים אותנו במשהו.

      א מנותק
      א מנותק
      אחד תם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחד תם
      #6

      @שמואל-ש כפי הנראה בתמונה יש לך את הרכיב במכשיר
      כעת אתה צריך למצא מכסה עם הרכיב

      @MNU למכשיר הזה אין OTG

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמואל ש.ש שמואל ש.

        @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

        @שמואל-ש אם אין לך חיישן ,לענ"ד אי אפשר להוסיף

        למה לא?
        אני הבנתי שצריך לבוא חיישן פה
        74352d01-c713-4144-a6c8-b538e6077cf9-image.png

        להתחבר לברזלים המוקפים בעיגול, אז אם זה לא נמצא אפשר לשים חדש, לא?
        @שמואל דיבר פה על זה, נחכה לשמוע אולי הוא יכול להחכים אותנו במשהו.

        S מנותק
        S מנותק
        sxsx
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @שמואל-ש תצלם את המכסה

        שמואל ש.ש 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S sxsx

          @שמואל-ש תצלם את המכסה

          שמואל ש.ש מנותק
          שמואל ש.ש מנותק
          שמואל ש.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

          @שמואל-ש תצלם את המכסה

          קישור לדרייב:
          https://drive.google.com/drive/folders/1CmN5sn4HsHu********QyrqI9pbL4s7ui6SNU0Ug?usp=sharing

          תוריד את הכוכביות באמצע

          הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
          כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמואל ש.ש שמואל ש.

            @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

            @שמואל-ש תצלם את המכסה

            קישור לדרייב:
            https://drive.google.com/drive/folders/1CmN5sn4HsHu********QyrqI9pbL4s7ui6SNU0Ug?usp=sharing

            תוריד את הכוכביות באמצע

            א מנותק
            א מנותק
            אחד תם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחד תם
            #9

            @שמואל-ש הוא התכוון שתצלם את הצד הפנימי של המכסה
            ||מספיק תמונה אחת... 😉||

            שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אחד תם

              @שמואל-ש הוא התכוון שתצלם את הצד הפנימי של המכסה
              ||מספיק תמונה אחת... 😉||

              שמואל ש.ש מנותק
              שמואל ש.ש מנותק
              שמואל ש.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @אחד-תם אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

              @שמואל-ש הוא התכוון שתצלם את הצד הפנימי של המכסה
              ||מספיק תמונה אחת... 😉||

              כמה מאחד עד עשר מפריע לך שהעליתי יותר?

              הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
              כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמואל ש.ש שמואל ש.

                @אחד-תם אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                @שמואל-ש הוא התכוון שתצלם את הצד הפנימי של המכסה
                ||מספיק תמונה אחת... 😉||

                כמה מאחד עד עשר מפריע לך שהעליתי יותר?

                א מנותק
                א מנותק
                אחד תם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @שמואל-ש אם היית עושה תמונה אחת היית מעלה אותה ישר לכאן. זה הכל. תעשה מה באלך.
                🤤 🤤 🤤

                שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחד תם

                  @שמואל-ש אם היית עושה תמונה אחת היית מעלה אותה ישר לכאן. זה הכל. תעשה מה באלך.
                  🤤 🤤 🤤

                  שמואל ש.ש מנותק
                  שמואל ש.ש מנותק
                  שמואל ש.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @אחד-תם אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                  היית מעלה אותה ישר לכאן.

                  לא עלה לי, הוא כתב לי שממדי התמונה גדולים מידי

                  הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                  כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S sxsx

                    @שמואל-ש תצלם את המכסה

                    שמואל ש.ש מנותק
                    שמואל ש.ש מנותק
                    שמואל ש.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                    @שמואל-ש תצלם את המכסה

                    @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                    @sxsx אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                    @שמואל-ש תצלם את המכסה

                    קישור לדרייב:
                    https://drive.google.com/drive/folders/1CmN5sn4HsHu********QyrqI9pbL4s7ui6SNU0Ug?usp=sharing

                    תוריד את הכוכביות באמצע

                    ראית? מה אתה אומר?

                    הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                    כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S sxsx

                      @שמואל-ש תצלם את המכסה

                      שמואל ש.ש מנותק
                      שמואל ש.ש מנותק
                      שמואל ש.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @sxsx @מוטי-ברנד כפי הבנתי זה פשוט במכסה-שם אמור להיות חיישן שנוגע בפינים כבתמונה לעיל וזהו, וכמו שרואים בנושא הזה של @יוסי-מיותר שאכן יש יאנגים שיש להם חיישן כזה.
                      השאלה היא איפה יש כזה דבר???? למישהו יש בדל מידע בשבילי?
                      @שלמה-ווייס

                      הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                      כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמואל ש.ש שמואל ש.

                        יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                        @מוטי-ברנד

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלעדניק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלעדניק
                        #15

                        @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                        יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                        @מוטי-ברנד

                        מה זה החיישן הזה מה הוא עושה???

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלעדניק

                          @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                          יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                          @מוטי-ברנד

                          מה זה החיישן הזה מה הוא עושה???

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יושב אהלים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @אלעדניק אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                          @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                          יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                          @מוטי-ברנד

                          מה זה החיישן הזה מה הוא עושה???

                          על גוגל שמעת?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • י יושב אהלים

                            @אלעדניק אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                            @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                            יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                            @מוטי-ברנד

                            מה זה החיישן הזה מה הוא עושה???

                            על גוגל שמעת?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלעדניק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                            @אלעדניק אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                            @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                            יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                            @מוטי-ברנד

                            מה זה החיישן הזה מה הוא עושה???

                            על גוגל שמעת?

                            מה זה קשור?
                            סליחה על הבורות...

                            י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלעדניק

                              @יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                              @אלעדניק אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                              @שמואל-ש אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                              יש לי יאנג S6310N והבנתי שבדגם N יש חיישן NFC, רק אצלי אין את זה, מה ואיך ואיפה אני צריך להוסיף כדי שאוכל לקרוא הנ"ל?
                              @מוטי-ברנד

                              מה זה החיישן הזה מה הוא עושה???

                              על גוגל שמעת?

                              מה זה קשור?
                              סליחה על הבורות...

                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @אלעדניק
                              תחפש!

                              גאה להיות חלק:
                              otzaria.org

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • י. פל.י י. פל.

                                @אלעדניק
                                תחפש!

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלעדניק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @י-פל אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                                @אלעדניק
                                תחפש!

                                תגיד שאתה לא יודע וזהו....

                                I י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                -1
                                • א אלעדניק

                                  @י-פל אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                                  @אלעדניק
                                  תחפש!

                                  תגיד שאתה לא יודע וזהו....

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  iva
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  @אלעדניק מה שקולט את הרב קו בפלאפון

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I iva

                                    @אלעדניק מה שקולט את הרב קו בפלאפון

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלעדניק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלעדניק
                                    #21

                                    @iva אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                                    @אלעדניק מה שקולט את הרב קו בפלאפון

                                    יש לי את זה ביאנג! זאת אומרת שאני יכול להטעין את הרב קו דרך היאנג שלי?

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אלעדניק

                                      @iva אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                                      @אלעדניק מה שקולט את הרב קו בפלאפון

                                      יש לי את זה ביאנג! זאת אומרת שאני יכול להטעין את הרב קו דרך היאנג שלי?

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      iva
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @אלעדניק רק בגירסא GT-S6310N

                                      א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • I iva

                                        @אלעדניק רק בגירסא GT-S6310N

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אלעדניק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלעדניק
                                        #23

                                        @iva אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                                        @אלעדניק רק בגירסא GT-S6310N

                                        אפשר את האפליקציה של רב קו ליאנג?

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • I iva

                                          @אלעדניק רק בגירסא GT-S6310N

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלעדניק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @iva אמר בבקשת מידע | איך אני יכול לחבר ליאנג שלי חיבור NFC?:

                                          @אלעדניק רק בגירסא GT-S6310N

                                          אגב איך אני בודק איזה גירסא יש לי?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר