בעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11
-
@avramk100 אמר בהסבר | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אתה צריך להגדיל את האפליקציות ב 'הגדרות'
איך עושים את זה?
אני יודע ב10. פה אני לא מצליח -
@avramk100 אמר בהסבר | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אתה צריך להגדיל את האפליקציות ב 'הגדרות'
איך עושים את זה?
אני יודע ב10. פה אני לא מצליח@יום_שמח אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@avramk100 אמר בהסבר | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אתה צריך להגדיל את האפליקציות ב 'הגדרות'
איך עושים את זה?
אני יודע ב10. פה אני לא מצליחקליק ימני בשולחן עבודה 'הגדרות תצוגה'
-
@יום_שמח אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@avramk100 אמר בהסבר | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אתה צריך להגדיל את האפליקציות ב 'הגדרות'
איך עושים את זה?
אני יודע ב10. פה אני לא מצליחקליק ימני בשולחן עבודה 'הגדרות תצוגה'
@avramk100 אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@avramk100 אמר בהסבר | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אתה צריך להגדיל את האפליקציות ב 'הגדרות'
איך עושים את זה?
אני יודע ב10. פה אני לא מצליחקליק ימני בשולחן עבודה 'הגדרות תצוגה'
ו?

-
@avramk100 אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@avramk100 אמר בהסבר | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח אתה צריך להגדיל את האפליקציות ב 'הגדרות'
איך עושים את זה?
אני יודע ב10. פה אני לא מצליחקליק ימני בשולחן עבודה 'הגדרות תצוגה'
ו?

-
@avramk100 אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח abvance
זה?

אני צריך להרחיב כוונתי שכל עוד יש מקום אז יופיע הסמל עם שם התיקייה מורחב. לא רק הסמל ומכווץ
זה לא היה שם בווינדוס 10, זה היה בגדרות שורת המשימות -
@avramk100 אמר בבעיה | איך להרחיב סמלים בשורת משימות ווינדוס 11:
@יום_שמח abvance
זה?

אני צריך להרחיב כוונתי שכל עוד יש מקום אז יופיע הסמל עם שם התיקייה מורחב. לא רק הסמל ומכווץ
זה לא היה שם בווינדוס 10, זה היה בגדרות שורת המשימות -
מ מגדלים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות