בעיה | בעיות בשיחה עם אנשים
-
יש לי פלפון של שיומי אמילטון הגרסה הכשרה אורגינלי **נארס לי הכבל של האוזניות ומאז מי שאני מדבר איתו בפלפון טוען ששומעים אותי חלש \ שאני נשמע רחוק, למה זה קשור ומה יכול להיות הבעיה
-
יש לי פלפון של שיומי אמילטון הגרסה הכשרה אורגינלי **נארס לי הכבל של האוזניות ומאז מי שאני מדבר איתו בפלפון טוען ששומעים אותי חלש \ שאני נשמע רחוק, למה זה קשור ומה יכול להיות הבעיה
@michaelzilbr זה קרה גם לי וקניתי חדש,
אבל מילא הייתי צריך חדש.
שזה לא אומר שאתה תקנה חדש אם הוא במצב טוב... -
יש לי פלפון של שיומי אמילטון הגרסה הכשרה אורגינלי **נארס לי הכבל של האוזניות ומאז מי שאני מדבר איתו בפלפון טוען ששומעים אותי חלש \ שאני נשמע רחוק, למה זה קשור ומה יכול להיות הבעיה
@michaelzilbr בפלאפון שיאומי יש מסנן רעשים תבדוק אם אתה עושה על רמקול הבעיה נפתרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות