בעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה
-
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
אני נכנס לישומים\מוזיקה ולא מראה לי אופציה להשבית??
כך זה מראה לי
מה פתאום אי אפשר להשבית את זה
-
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
אני נכנס לישומים\מוזיקה ולא מראה לי אופציה להשבית??
כך זה מראה לי
מה פתאום אי אפשר להשבית את זה
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
-
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
@משישהו-34 מוזר
-
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.@מישהו12 אני לא מבין מילה באנגלית תסביר לי בבקשה אפה ליפתח
-
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר. -
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.לפי בדיקה שלי זה לא קשור
-
@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.לפי בדיקה שלי זה לא קשור
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.לפי בדיקה שלי זה לא קשור
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט. -
@משישהו-34 בצריבת גרסא מחדש.
-
@משישהו-34 כן, אם יש להם גרסא כזו.
לי יש.@מישהו12 ואיך מגעים אילך
-
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@משישהו-34 תלוי איפה מיקמו את האפליקציה.
אצלך מיקמו בapp או priv-app אז אי אפשר.
בקודם כנראה מיקמו בvital-app אז אפשר.לפי בדיקה שלי זה לא קשור
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
-
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
-
@מישהו12 ואיך מגעים אילך
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
ראיתי כאלה גרסאות...
-
@איש-אמת אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
ולפי בדיקה שלי כן
אאל"ט.תגיד מי שם אותם ב vital-app
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@הראש-ישיבה-0 בטח שאפשר בתומך הקודם שלי היה אפשר להשבית סייר,גלריה, מוזיקה
ראיתי כאלה גרסאות...
-
@משישהו-34 אם יש להם גרסא כזאת, לא יודע אם יש להם.
לי יש. -
@משישהו-34 אמר בבעיה | לא נותן להשבית את המוזיקה:
@מישהו12 אז אין דבר כזה למחוק צריך להחליף גירסה
נכון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות