בקשת מידע | סלקטור לתצוגת מחשבים ב-NODEBB - קיים?
-
אשמח לדעת האם קיים סלקטור לתצוגת מחשבים (בפורום נודביבי בפרט, ואם קיים סקלטור בכל אתר כולל נודביבי, גם טוב...)
לדוגמה ככה אוכל ליצור קוד כזה [לדוגמה בלבד:].Desktop .btn-primary{ display: none }וככה להסתיר את כפתור "נושא חדש" אך רק למי שגולש ממחשב.
למי שגולש מנייד זה יוצג כרגיל.
תודה רבה -
אשמח לדעת האם קיים סלקטור לתצוגת מחשבים (בפורום נודביבי בפרט, ואם קיים סקלטור בכל אתר כולל נודביבי, גם טוב...)
לדוגמה ככה אוכל ליצור קוד כזה [לדוגמה בלבד:].Desktop .btn-primary{ display: none }וככה להסתיר את כפתור "נושא חדש" אך רק למי שגולש ממחשב.
למי שגולש מנייד זה יוצג כרגיל.
תודה רבה@media only screen and (min-width: 1000px) { .btn-primary { display: none; } } -
@media only screen and (min-width: 1000px) { .btn-primary { display: none; } }@נ-נח תודה רבה!
הקוד שנתת לא עבד לי (לא הסתיר לי במחשב נייד 14 אינצ').@itapi שלח לי בצ'אט את הקישור הבא שמתוכו לקחתי קוד שכן עבד: https://www.c-sharpcorner.com/UploadFile/44b888/media-queries-for-mobile-laptop-desktop-and-i-pad-for-maki/
-
א אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות