נתקע על בוטלופ (bootloop) ולא רוצה להידלק
-
הטלפון נהיה תקוע ואיטי והלכתי למישהוא שיסדר את את זה והוא התקין שם איזה תוכנה כל שהיא ואז אחרי זה נדפק הטלפון ונתקע בבוטלופ
איך מסדרים את זה (אולי ע"י איפוס) מישהוא יכול לעזור? תודה -
@מישהו12 לא בהכרח, בכמה גירסאות איפוס הורס את המכשיר.
-
@מישהו12 לא בהכרח, בכמה גירסאות איפוס הורס את המכשיר.
@חייםבמים12 אמר בנתקע על בוטלופ (bootloop) ולא רוצה להידלק:
בכמה גירסאות איפוס הורס את המכשיר.
הוא איפס?
והוא התקין שם איזה תוכנה
-
@מישהו12 לא בהכרח, בכמה גירסאות איפוס הורס את המכשיר.
@חייםבמים12 אמר בנתקע על בוטלופ (bootloop) ולא רוצה להידלק:
@מישהו12 לא בהכרח, בכמה גירסאות איפוס הורס את המכשיר.
איך זה הגיוני?
-
@חייםבמים12 אמר בנתקע על בוטלופ (bootloop) ולא רוצה להידלק:
@מישהו12 לא בהכרח, בכמה גירסאות איפוס הורס את המכשיר.
איך זה הגיוני?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות