עזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop
-
@אלי-א אמר בעזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop:
HTC Q2
הוא לא מדבר על הנגן, הוא מדבר על זה
https://www.gsmarena.com/htcs_q2_of_2018_results_are_unsurprisingly_bad-news-32647.php@מישהו12 אמר בעזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop:
@אלי-א אמר בעזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop:
HTC Q2
הוא לא מדבר על הנגן, הוא מדבר על זה
https://www.gsmarena.com/htcs_q2_of_2018_results_are_unsurprisingly_bad-news-32647.phpפותח הפוסט בעצמו העלה תמונה שבה הפרטים הם של נגן סאמוויקס q2
אז או שזה הנגן וכשהוא עשה חיפוש בגוגל זה התוצאה שעלתה htc q2
@אלי-א הכי טוב שתעלה תמונות מהמכשיר ככה נדע בוודאות -
@מישהו12 אמר בעזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop:
@אלי-א אמר בעזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop:
HTC Q2
הוא לא מדבר על הנגן, הוא מדבר על זה
https://www.gsmarena.com/htcs_q2_of_2018_results_are_unsurprisingly_bad-news-32647.phpפותח הפוסט בעצמו העלה תמונה שבה הפרטים הם של נגן סאמוויקס q2
אז או שזה הנגן וכשהוא עשה חיפוש בגוגל זה התוצאה שעלתה htc q2
@אלי-א הכי טוב שתעלה תמונות מהמכשיר ככה נדע בוודאות -
@אלי-א יש לי רעיון איך לעזור לך, אני אסביר לך.
כרגע תעלה לי צילום מסך מהמחשב, מה קורה אם אתה מחבר את המכשיר למחשב (כשהוא דלוק-למרות שזה נתקע על מסך ההדלקה) ומריץ את הפקודה הבאה (כמובן בתוך התיקיה של adb)?adb shell su
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות






