עזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop
-
@אלי-א לא יודע, מה זה משנה?!
מה לגבי ההרשאות רוט של ה shell אישרת את זה פעם? א"כ יש פקודה ממש קלה (לא בדקתי אם אמרו לך אותה כבר
) -
@אלי-א תגבה נתונים בריקוברי. עם כרטיס זיכרון דפדף לשורה שכתוב bakpup data משהו כזה..
-
@איש-אמת אמר בעזרה | המכשיר לא נדלק בגלל שינוי build.prop:
למה לשם? אתה הולך אתו למחיצות, לא?!
בQin1s+ זה בdev/platform/soc/by-name או משהו כזה.
-
@אלי-א תגבה נתונים בריקוברי. עם כרטיס זיכרון דפדף לשורה שכתוב bakpup data משהו כזה..
@זונדל-גרנד
ככה זה אצלי ואחר כך...??
-
@זונדל-גרנד
ככה זה אצלי ואחר כך...??
@אלי-א תכניס כרטיס ותפעיל מחדש.. הוא לא זיהה כרטיס
-
@זונדל-גרנד
ככה זה אצלי ואחר כך...??
@אלי-א בשורה השביעית
-
@אלי-א בשורה השביעית
@זונדל-גרנד אוקי מה הלאה?
-
@זונדל-גרנד אוקי מה הלאה?
-
@אלי-א זה גיבה את הנתונים?
עכשיו תוכל לשחק עם זה יותר..
אוליי בהמשך אני יהיה יותר פנוי לשאוב את הסיסטם.
@משה-144 תביא לו את הסיסטם העובד שיצרוב.@זונדל-גרנד למה אי אפשר להחליף את הקובץ וזהו
adb push C:/build.prop /system/build.prop -
@זונדל-גרנד למה אי אפשר להחליף את הקובץ וזהו
adb push C:/build.prop /system/build.prop@אלי-א כי זה חסום לעריכה מהבוט.
-
@אלי-א הפקודה דורשת הרשאות רוט ל shell אם לא אישרת במאגיסק אין טעם לנסות
@מישהו12 אמר לך מיקודם לנסות את הפקודותadb shellאנטר ואז
suולא זכינו לראות מה יצא תנסה שוב
באמת אתה יכול לגבות לצרוב גרסה חדשה וסאלמת, למה אתה עובד קשה -
@אלי-א הפקודה דורשת הרשאות רוט ל shell אם לא אישרת במאגיסק אין טעם לנסות
@מישהו12 אמר לך מיקודם לנסות את הפקודותadb shellאנטר ואז
suולא זכינו לראות מה יצא תנסה שוב
באמת אתה יכול לגבות לצרוב גרסה חדשה וסאלמת, למה אתה עובד קשה -
@אלי-א תגבה אותם בשורה השביעית של הריקוברי ותכניס כרטיס זיכרון תוכל לשחזר אותם תמיד בשורה השמינית בריקברי בריקברי.
תנסה לאשר הרשאות סופר יוסר בבוט או ל shall במכשיר השני ותגבה אותם שם ותשחזר את הנתונים בשורה השמינית בריקברי.
לא לפני שאתה עושה גיבוי לנתונים הקיימים.
חזור שוב על אותם פקודות.adb su -
@אלי-א תגבה אותם בשורה השביעית של הריקוברי ותכניס כרטיס זיכרון תוכל לשחזר אותם תמיד בשורה השמינית בריקברי בריקברי.
תנסה לאשר הרשאות סופר יוסר בבוט או ל shall במכשיר השני ותגבה אותם שם ותשחזר את הנתונים בשורה השמינית בריקברי.
לא לפני שאתה עושה גיבוי לנתונים הקיימים.
חזור שוב על אותם פקודות.adb su@זונדל-גרנד איך אני עושה את זה?
תנסה לאשר הרשאות סופר יוסר בבוט -
@אלי-א

צרוב רק סיסטם
ליתר בטחון תגבה כמו ש @זונדל-גרנד אמר לך -
@זונדל-גרנד איך אני עושה את זה?
תנסה לאשר הרשאות סופר יוסר בבוט@אלי-א איזה סוג מנהל רוט יש לך מאג'יסק? א''כ תכנס להגדרות של המאג'יסק ושם תאשר ל אפליקציה בשם 'מעטפת' או בשם 'shell' הרשאות רוט.
אם יש לך אפליקציות סופר יוזר אחרת פשוט בהגדרות שלה יש אפשרות לאשר סופריוזר בבוט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

