בעיה | לא מצליח להתקין וויז
-
-
@יוסי אני לא יודע בדיוק כי המכשיר של סבא שלי והוא נתן לי להוריד לו אבל בדקתי ויש מקום במכשיר וגם שלחתי לו בבלוטוס אבל זה פשוט לא מצליח להתקין
-
@יוסי ניסיתי כמה פעמים מגוגל פליי וזה לא הלך אז ניסיתי ע''י קובץ APK אבל זה גם לא הלך(נראה שזה משהו עם הוויז)
-
@אחד-0 בפשטות נראה לי שזה בעיה בגלל שאין לו מספיק מקום בפלאפון עצמו, עכ"פ אני הייתי מנסה לעשות הפעלה מחדש ומנסה שוב פעם להתקין
-
@אחד-0 אמר בבעיה | לא מצליח להתקין וויז:
@יוסי ולנסות להתקין מגוגל או שזה לא משנה
@אחד-0 לכא' מסברא עדיף ....
-
פלאפון גלאקסי a11
כשאני מתקין וויז בסיום ההורדה הוא לא מצליח להתקין ונותן לי לנסות להוריד מחדש וכן הלאה -
@אחד-0 אמר בבעיה | לא מצליח להתקין וויז:
פלאפון גלאקסי a11
כשאני מתקין וויז בסיום ההורדה הוא לא מצליח להתקין ונותן לי לנסות להוריד מחדש וכן הלאהאגב מה הגוגל פלי כותב לך בדיוק כשהוא לא מצליח?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות