בקשה | הגדרות מקוריות של יאנג
-
מישהו יכול להעלות לי את הקובץ המקורי של הגדרות של יאנג T
תודה -
מישהו יכול להעלות לי את הקובץ המקורי של הגדרות של יאנג T
תודה -
@iva יש לך של דגם n?
-
@iva יש לך של דגם n?
פוסט זה נמחק! -
@iva יש לך של דגם n?
@זעירא-דמן-חבריא בבקשה SecSettings.apk
אם תצתרך את קובץ ה-odex אני יעלה לכאן -
@זעירא-דמן-חבריא בבקשה SecSettings.apk
אם תצתרך את קובץ ה-odex אני יעלה לכאן@משה-משו-משהו אמר בבקשה | הגדרות מקוריות של יאנג:
@זעירא-דמן-חבריא בבקשה SecSettings.apk
אם תצתרך את קובץ ה-odex אני יעלה לכאןזה של דגם n
-
@משה-משו-משהו אמר בבקשה | הגדרות מקוריות של יאנג:
@זעירא-דמן-חבריא בבקשה SecSettings.apk
אם תצתרך את קובץ ה-odex אני יעלה לכאןזה של דגם n
@משה-משו-משהו תודה
-
@משה-משו-משהו אמר בבקשה | הגדרות מקוריות של יאנג:
@זעירא-דמן-חבריא בבקשה SecSettings.apk
אם תצתרך את קובץ ה-odex אני יעלה לכאןזה של דגם n
@משה-משו-משהו אתה יכול להעלות לי את המקלדת המקורית של סמסונג עם התקיה csc מהרוט תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות