בקשת מידע | קימפול לנוקיה
-
@12345678 דבר ראשון אתה צריך לקמפל את קובץ הג'אווה לקלאס לשם כך אתה צריך:
א. להתקין ג'אווה
ב. לפתוח שורת הפקודה ולהגיע לתקייה בא נמצא קובץ הג'אווה שלך ולהכניס את הפקודה javac ×××.java (במקום ה× יש לכתוב את שם הקובץ)
כעת עם הקוד תקין המחשב יקמפל לך את זה לקובץ קלאס
ג. בכל קובץ jar יש קובץ מיניפסט ששם מוגדר לו איזה קובץ לפתוח ראשון ברגע שתפעיל את הישום שם תוכל לכתוב שיפתח את הקובץ שכתבת ואם הקוד באמת אמור לעבוד בc2 אז זה יעבודנ.ב. אישית מעולם לא עשיתי את כל זה אבל בערך זה התהליך, בכ''מ אין לי כרגע מחשב זמין לעשות עליו ניסויים..
-
@12345678 דבר ראשון אתה צריך לקמפל את קובץ הג'אווה לקלאס לשם כך אתה צריך:
א. להתקין ג'אווה
ב. לפתוח שורת הפקודה ולהגיע לתקייה בא נמצא קובץ הג'אווה שלך ולהכניס את הפקודה javac ×××.java (במקום ה× יש לכתוב את שם הקובץ)
כעת עם הקוד תקין המחשב יקמפל לך את זה לקובץ קלאס
ג. בכל קובץ jar יש קובץ מיניפסט ששם מוגדר לו איזה קובץ לפתוח ראשון ברגע שתפעיל את הישום שם תוכל לכתוב שיפתח את הקובץ שכתבת ואם הקוד באמת אמור לעבוד בc2 אז זה יעבודנ.ב. אישית מעולם לא עשיתי את כל זה אבל בערך זה התהליך, בכ''מ אין לי כרגע מחשב זמין לעשות עליו ניסויים..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות