M.2 יש כמה חיבורים?
-
אני משתמש לאחרונה בEVO 970 והמהירות משהו מיוחד.
@eitcok-grafik המהירות ברורה. אנחנו מדברים על אמינות ויכולת שיחזור
-
מה עם הדיסק הזה?
Silicon Power 512GB NVMe M.2 PCIe Gen3x4 2280 TLC R/W up to 3,400/2,300MB/s SSD (SU512GBP34A80M28AB)
-
-
מה עם הדיסק הזה?
Silicon Power 512GB NVMe M.2 PCIe Gen3x4 2280 TLC R/W up to 3,400/2,300MB/s SSD (SU512GBP34A80M28AB)
-
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
מה עם הדיסק הזה?
Silicon Power 512GB NVMe M.2 PCIeהחברה הזאת לא מומלצת היום בלשון המעטה
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
מה עם הדיסק הזה?
Silicon Power 512GB NVMe M.2 PCIeהחברה הזאת לא מומלצת היום בלשון המעטה
אז לקנות את זה למרות שהמבירות שלו קצת פחותה?:
WD Blue SN550 500GB NVMe Internal SSD - Gen3 x4 PCIe 8Gb/s, M.2 2280, 3D NAND, Up to 2,400 MB/s - WDS500G2B0C
-
אני משתמש לאחרונה בEVO 970 והמהירות משהו מיוחד.
@eitcok-grafik אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
אני משתמש לאחרונה בEVO 970 והמהירות משהו מיוחד.
אתה משתמש במחשב נייח או נייד, כי לפי מה שהבנתי הדיסק הוא דיסק מעולה [והמחיר בהתאם] אבל צריכת החשמל שלו גבוהה ביחס לכוננים אחרים, שזה חיסרון במחשב נייד.
-
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
מה עם הדיסק הזה?
Silicon Power 512GB NVMe M.2 PCIeהחברה הזאת לא מומלצת היום בלשון המעטה
אז לקנות את זה למרות שהמבירות שלו קצת פחותה?:
WD Blue SN550 500GB NVMe Internal SSD - Gen3 x4 PCIe 8Gb/s, M.2 2280, 3D NAND, Up to 2,400 MB/s - WDS500G2B0C
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
אז לקנות את זה למרות שהמבירות שלו קצת פחותה?:
WD Blue SN550 500GB NVMe Internal SSD - Gen3 x4 PCIe 8Gb/s, M.2 2280, 3D NANDלדעתי כן כי הביקורות עליו מאד חיוביות, וגם על הדגם הקודם בסידרה [WD500 SN].
נ. ב. גם צריכת החשמל הממוצעת שלו נמוכה.
עיין כאן.
וכאן -
@eitcok-grafik אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
אני משתמש לאחרונה בEVO 970 והמהירות משהו מיוחד.
אתה משתמש במחשב נייח או נייד, כי לפי מה שהבנתי הדיסק הוא דיסק מעולה [והמחיר בהתאם] אבל צריכת החשמל שלו גבוהה ביחס לכוננים אחרים, שזה חיסרון במחשב נייד.
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
@eitcok-grafik אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
אני משתמש לאחרונה בEVO 970 והמהירות משהו מיוחד.
אתה משתמש במחשב נייח או נייד, כי לפי מה שהבנתי הדיסק הוא דיסק מעולה [והמחיר בהתאם] אבל צריכת החשמל שלו גבוהה ביחס לכוננים אחרים, שזה חיסרון במחשב נייד.
נייד.
לא חווה שינוי מאז ההחלפה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות