נעילת פלאפון לחברה מסוימת
-
חברים מישהו יודע אם יש פיתרון לנוקיה c2 שנעול לסלקום שכשאני מכניס סים של חברה אחרת הפלאפון דורש קוד הגבלה דיברתי אם סלקום והם טוענים שלמכשיר הזה ספציפית אין פיתרון אם למישהו ידוע אחרת אשמח לשמוע
-
חברים מישהו יודע אם יש פיתרון לנוקיה c2 שנעול לסלקום שכשאני מכניס סים של חברה אחרת הפלאפון דורש קוד הגבלה דיברתי אם סלקום והם טוענים שלמכשיר הזה ספציפית אין פיתרון אם למישהו ידוע אחרת אשמח לשמוע
-
חברים מישהו יודע אם יש פיתרון לנוקיה c2 שנעול לסלקום שכשאני מכניס סים של חברה אחרת הפלאפון דורש קוד הגבלה דיברתי אם סלקום והם טוענים שלמכשיר הזה ספציפית אין פיתרון אם למישהו ידוע אחרת אשמח לשמוע
-
@yos
בעיקרון עבר חוק לפני כמה שנים
שהם חייבים לפתוח את הנעילה
אם זה כשר הם בעבר טענו שהחוק לא דיבר על כשר
אבל וודאי שזה אפשרי לשחרר את הנעילה@beri-zip2 אמר בנעילת פלאפון לחברה מסוימת:
@yos
בעיקרון עבר חוק לפני כמה שנים
שהם חייבים לפתוח את הנעילה
אם זה כשר הם בעבר טענו שהחוק לא דיבר על כשר
אבל וודאי שזה אפשרי לשחרר את הנעילהאבל בc1 לא כשר לא החברה שלי ולא חנויות ידעו איך משחררים נעילה כזאת
-
@beri-zip2 אמר בנעילת פלאפון לחברה מסוימת:
@yos
בעיקרון עבר חוק לפני כמה שנים
שהם חייבים לפתוח את הנעילה
אם זה כשר הם בעבר טענו שהחוק לא דיבר על כשר
אבל וודאי שזה אפשרי לשחרר את הנעילהאבל בc1 לא כשר לא החברה שלי ולא חנויות ידעו איך משחררים נעילה כזאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות