עזרה | הסרת וויפי ללא root
-
מישהו יודע איך מסירים וויפי מטאבלט ללא root?
-
מישהו יודע איך מסירים וויפי מטאבלט ללא root?
-
@gamliel214 אתה מתעניין גם בכיוון תלישת אנטנה?
@איש-אמת לא ,אני פשוט רוצה להסיר את זה מי המערכת
-
זה מאוד מורכב
אפשר בADB באמצעות הפקודה הזו (זה גם מסיר את הנקודה חמה):pm uninstall -k --user 0 system/bin/wpa_supplicant
אבל אני לא בטוח שזה יעבוד.
שים לב: באיפוס זה יחזור
אם זה לא יעבוד אני יתן לך קוד אחר שאמור לבצע את הפעולה הזו. -
זה מאוד מורכב
אפשר בADB באמצעות הפקודה הזו (זה גם מסיר את הנקודה חמה):pm uninstall -k --user 0 system/bin/wpa_supplicant
אבל אני לא בטוח שזה יעבוד.
שים לב: באיפוס זה יחזור
אם זה לא יעבוד אני יתן לך קוד אחר שאמור לבצע את הפעולה הזו.@יושב-אהלים אמר בעזרה | הסרת וויפי ללא root:
אבל אני לא בטוח שזה יעבוד.
99% שזה לא יעבוד (pm uninstall -k --user 0 זה פקודה להסרת אפליקציה לא למחיקת קובץ)
-
זה מאוד מורכב
אפשר בADB באמצעות הפקודה הזו (זה גם מסיר את הנקודה חמה):pm uninstall -k --user 0 system/bin/wpa_supplicant
אבל אני לא בטוח שזה יעבוד.
שים לב: באיפוס זה יחזור
אם זה לא יעבוד אני יתן לך קוד אחר שאמור לבצע את הפעולה הזו. -
@יושב-אהלים אמר בעזרה | הסרת וויפי ללא root:
אבל אני לא בטוח שזה יעבוד.
99% שזה לא יעבוד (pm uninstall -k --user 0 זה פקודה להסרת אפליקציה לא למחיקת קובץ)
@mefateach ניסיתי את זה
-
@יושב-אהלים אולי chmod 000
@yair איפה אני מכניס את זה ?כאילו במקום מה אני רושם את זה
-
מישהו יודע איך מסירים וויפי מטאבלט ללא root?
@gamliel214 גש לנציג אאוטנט הוא יעשה לך את זה בכמה רגעים ובחינם. בלי לפתוח את המכשיר ובלי רוט.
-
@gamliel214 גש לנציג אאוטנט הוא יעשה לך את זה בכמה רגעים ובחינם. בלי לפתוח את המכשיר ובלי רוט.
@aharontz יש לי 30 חתיכות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות