הסבר | צ'אט מעוצב
-
@שמואל-ש עדיף את התוסף הזה, הוא בעיברית וברור יותר
https://add0n.com/stylus.html -
@שמואל-ש עדיף את התוסף הזה, הוא בעיברית וברור יותר
https://add0n.com/stylus.html@פלורידה אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@שמואל-ש עדיף את התוסף הזה, הוא בעיברית וברור יותר
https://add0n.com/stylus.htmlזה גם ל-CSS???
-
@פלורידה אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@שמואל-ש עדיף את התוסף הזה, הוא בעיברית וברור יותר
https://add0n.com/stylus.htmlזה גם ל-CSS???
@שמואל-ש אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@פלורידה אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@שמואל-ש עדיף את התוסף הזה, הוא בעיברית וברור יותר
https://add0n.com/stylus.htmlזה גם ל-CSS???
רק
-
קודם כל, שאפו עצום על ההשקעה שלא נגמרת בפורום.
ניסיתי לחקות את הרקע של ווצאפ, מי שרוצה יכול להכניס את הקוד הזה..chat-modal .modal-body { background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1630850814672-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9.png); background-size: 175px; }
או את הקוד הזה
.chat-modal .modal-body { background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1630871224433-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-1.png); background-size: 175px; }
-
@איציק-דייטש אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@ntz אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
background-size: 175px;
למה ככה?
למה לא
background-size: cover;??
עניין של טעם...
:::
איך שעשה את זה @ntz הוא בגודל של סמל האתר בתמונה בדף הבית
:::
-
@איציק-דייטש אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@ntz אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
background-size: 175px;
למה ככה?
למה לא
background-size: cover;??
עניין של טעם...
:::
איך שעשה את זה @ntz הוא בגודל של סמל האתר בתמונה בדף הבית
:::
-
@פלורידה מה הקשר?
@איציק-דייטש כבודו יבדוק לפני שהוא מדבר.
-
@איציק-דייטש כבודו יבדוק לפני שהוא מדבר.
-
אם כבודו התכוון לקוד הראשון בפוסט הזה אכן אין הבדל.
ההבדל הוא בקוד השני. -
לכבוד השנה החדשה, עיצבנו לכם את הצ'אט.

קרדיט לעיצוב @איציק-דייטש התותח והכריש.
ייתכנו באגים,
באשכול זה תוכלו לעדכן לדווח או להציע שיפורים חדשים בעיצוב הצ'אט.
שנה טובה ומתוקה. -
@אלישי
לי יש באג
זה גם במחשב וגם באנדרואיד
בגלל הערכת נושא (slate) לא רואים קישורים
הצבעים נבלעים@משה-מזרחי הוא לא מותאם לפי ערכת נושא!
זה לפי הערכת נושא הברירת מחדל


-
@איציק-דייטש אולי יש אפשרות לעשות השב להודעה ספציפית? (כמו בוואטסאפ).
כי לפעמים יש כמה שאלות אז שיהיה יותר נח לדעת על מה התשובה
תודה רבה -
@איציק-דייטש אולי יש אפשרות לעשות השב להודעה ספציפית? (כמו בוואטסאפ).
כי לפעמים יש כמה שאלות אז שיהיה יותר נח לדעת על מה התשובה
תודה רבה@יום_שמח אחלה רעיון!
בינתיים, עד ש(אם בכלל..)הוא ייושם, אתה יכול לעשות ככה:
להעתיק את ההודעה [או הטקסט מתוכה] שאתה רוצה להגיב עליה >> להקליד בצ'אט>ואזCtrl+V, וככה זה נראה:

(אגב, זה לא נראה לי תלוי ב @איציק-דייטש אלא ב @אלישי...
) -
@יום_שמח אחלה רעיון!
בינתיים, עד ש(אם בכלל..)הוא ייושם, אתה יכול לעשות ככה:
להעתיק את ההודעה [או הטקסט מתוכה] שאתה רוצה להגיב עליה >> להקליד בצ'אט>ואזCtrl+V, וככה זה נראה:

(אגב, זה לא נראה לי תלוי ב @איציק-דייטש אלא ב @אלישי...
)@חברון-מאז-ולתמיד אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
(אגב, זה לא נראה לי תלוי ב @איציק-דייטש אלא ב @אלישי...)
נכון, אבל כותב הקוד הוא @איציק-דייטש
-
@איציק-דייטש אולי יש אפשרות לעשות השב להודעה ספציפית? (כמו בוואטסאפ).
כי לפעמים יש כמה שאלות אז שיהיה יותר נח לדעת על מה התשובה
תודה רבה -
@יום_שמח זה כבר פיתוח ב js
צריך שמישהו יעשה את זה, כי ב js אני פחות טוב
צריך שמישהו יוסיף כפתור שיעתיק את הטקסט של ההודעה ויוסיף אותו ל input ויוסיף לפני זה>...@איציק-דייטש אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@יום_שמח זה כבר פיתוח ב js
צריך שמישהו יעשה את זה, כי ב js אני פחות טוב
צריך שמישהו יוסיף כפתור שיעתיק את הטקסט של ההודעה ויוסיף אותו ל input ויוסיף לפני זה>...כמו על הודעת ציטוט רגילה בעצם, לא?
-
@איציק-דייטש אמר בהסבר | צ'אט מעוצב:
@יום_שמח זה כבר פיתוח ב js
צריך שמישהו יעשה את זה, כי ב js אני פחות טוב
צריך שמישהו יוסיף כפתור שיעתיק את הטקסט של ההודעה ויוסיף אותו ל input ויוסיף לפני זה>...כמו על הודעת ציטוט רגילה בעצם, לא?
-
קודם כל, שאפו עצום על ההשקעה שלא נגמרת בפורום.
ניסיתי לחקות את הרקע של ווצאפ, מי שרוצה יכול להכניס את הקוד הזה..chat-modal .modal-body { background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1630850814672-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9.png); background-size: 175px; }
או את הקוד הזה
.chat-modal .modal-body { background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1630871224433-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-1.png); background-size: 175px; }
-
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
