בקשת מידע | איפוס סיסמה נוקיה c2
-
יש לי פלאפון נוקיה c2 ואני רוצה לאפס את ההגדרות של הפלאפון כדי לאפס את הבלוטוס שגומר לי על הסוללה, אני רוצה לדעת האם יש איזה סיסמה שאפשר לאפס את ההגדרות???
@מזרחי-י אמר בבקשת מידע | איפוס סיסמה נוקיה c2:
יש לי פלאפון נוקיה c2 ואני רוצה לאפס את ההגדרות של הפלאפון כדי לאפס את הבלוטוס שגומר לי על הסוללה, אני רוצה לדעת האם יש איזה סיסמה שאפשר לאפס את ההגדרות???
#7780#* (כוכבית סולמית 7780 סולמית)
ויש לך כאן עוד קודים אם אתה צריך...
-
יש לי פלאפון נוקיה c2 ואני רוצה לאפס את ההגדרות של הפלאפון כדי לאפס את הבלוטוס שגומר לי על הסוללה, אני רוצה לדעת האם יש איזה סיסמה שאפשר לאפס את ההגדרות???
-
@מזרחי-י אחרי שאתה עושה את הקוד שהביא לך הרב ברמן אם הוא מבקש סיסמה הסיסמה היא בדרך כלל (אם לא שינית אותה)
12345 -
יש לי פלאפון נוקיה c2 ואני רוצה לאפס את ההגדרות של הפלאפון כדי לאפס את הבלוטוס שגומר לי על הסוללה, אני רוצה לדעת האם יש איזה סיסמה שאפשר לאפס את ההגדרות???
@מזרחי-י
אינני זוכר מי הגאון!!!!!! בפורום שהביא זאת - קרדיט מלא!!
אתה יכול לנתק ת'בלוטוס ללא שחזור הגדרות!!
ע''י פלאפון נוקיה אחר שבו יהיה את היישום המצורף פה
bl.jar
תתחבר ע''י לבלוטוס שלך, כנס ל- 'תפקוד הפלאפון', - 'נתק שידור וקבלת גלי...'. - לאחמ''כ הפעל מחדש ת'פלאפון ורק הקליטה תחזור
בהצלחה. שנה טובה ומבורכת!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות