סקר | ממליצים לעבור לווינדוס 11?
-
ממליצים על מעבר לווינדוס 11 או שכדאי לחכות ליותר מידע?
-
@צור אמר בסקר | ממליצים לעבור לווינדוס 11?:
ממליצים על מעבר לווינדוס 11 או שכדאי לחכות ליותר מידע?
הלא שלי זה על כרגע כמובן
לא על מתי שיצא רשמי -
@חראשו נכון...
@צוות-פיקוח כנראה יש באג בתוסף@yzahn אמר בסקר | ממליצים לעבור לווינדוס 11?:
@חראשו נכון...
@צוות-פיקוח כנראה יש באג בתוסףזה אכן באג. הבאתי למפתחים את התיקון...
https://github.com/NodeBB/nodebb-plugin-poll/issues/130 -
@yzahn אמר בסקר | ממליצים לעבור לווינדוס 11?:
@חראשו נכון...
@צוות-פיקוח כנראה יש באג בתוסףזה אכן באג. הבאתי למפתחים את התיקון...
https://github.com/NodeBB/nodebb-plugin-poll/issues/130@yzahn אמר בסקר | ממליצים לעבור לווינדוס 11?:
זה אכן באג. הבאתי למפתחים את התיקון...
https://github.com/NodeBB/nodebb-plugin-poll/issues/130הבאג תוקן בגירסה האחרונה
-
@yzahn אמר בסקר | ממליצים לעבור לווינדוס 11?:
זה אכן באג. הבאתי למפתחים את התיקון...
https://github.com/NodeBB/nodebb-plugin-poll/issues/130הבאג תוקן בגירסה האחרונה
-
זו שאלה אינדיבידואלית לגמרי.
השאלה היא למה לעבור..
אנשים כמוני שאוהבים ליהות הכי מעודכנים ומוכנים שלשלם על כך מחיר עשו זאת כבר או יעשו זאת מיד בהמשך.
אלו (ה"נורמליים") שמעוניינים סך הכל במערכת יציבה לא יעשו זאת בשביל קצוות עגולות וכו' עד שלא תהיה ברירה אחרת. -
א אלישי העביר נושא זה מ-מערכות הפעלה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


