באג | מקלדת לא עובדת אחרי העדכון האחרון בווינדוס 11
-
@משחזר-מידע הגעתי עד השלב הזה
ואני מקבל את ההודעה הזאת
@מוגן אמר בבאג | מקלדת לא עובדת אחרי העדכון האחרון בווינדוס 11:
ואני מקבל את ההודעה הזאת
כתוב לך שאתה חייב להריץ את זה כמנהל
-
@מוגן אמר בבאג | מקלדת לא עובדת אחרי העדכון האחרון בווינדוס 11:
ואני מקבל את ההודעה הזאת
כתוב לך שאתה חייב להריץ את זה כמנהל
@משחזר-מידע איך עושים את זה?
-
@משחזר-מידע איך עושים את זה?
@מוגן אמר בבאג | מקלדת לא עובדת אחרי העדכון האחרון בווינדוס 11:
איך עושים את זה?
@echo off :: BatchGotAdmin ::------------------------------------- REM --> Check for permissions >nul 2>&1 "%SYSTEMROOT%\system32\cacls.exe" "%SYSTEMROOT%\system32\config\system" REM --> If error flag set, we do not have admin. if '%errorlevel%' NEQ '0' ( echo Requesting administrative privileges... goto UACPrompt ) else ( goto gotAdmin ) :UACPrompt echo Set UAC = CreateObject^("Shell.Application"^) > "%temp%\getadmin.vbs" set params = %*:"=" echo UAC.ShellExecute "cmd.exe", "/c %~s0 %params%", "", "runas", 1 >> "%temp%\getadmin.vbs" "%temp%\getadmin.vbs" del "%temp%\getadmin.vbs" exit /B :gotAdmin pushd "%CD%" CD /D "%~dp0" ::-------------------------------------- ::ENTER YOUR CODE BELOW: -
@מוגן אמר בבאג | מקלדת לא עובדת אחרי העדכון האחרון בווינדוס 11:
איך עושים את זה?
@echo off :: BatchGotAdmin ::------------------------------------- REM --> Check for permissions >nul 2>&1 "%SYSTEMROOT%\system32\cacls.exe" "%SYSTEMROOT%\system32\config\system" REM --> If error flag set, we do not have admin. if '%errorlevel%' NEQ '0' ( echo Requesting administrative privileges... goto UACPrompt ) else ( goto gotAdmin ) :UACPrompt echo Set UAC = CreateObject^("Shell.Application"^) > "%temp%\getadmin.vbs" set params = %*:"=" echo UAC.ShellExecute "cmd.exe", "/c %~s0 %params%", "", "runas", 1 >> "%temp%\getadmin.vbs" "%temp%\getadmin.vbs" del "%temp%\getadmin.vbs" exit /B :gotAdmin pushd "%CD%" CD /D "%~dp0" ::-------------------------------------- ::ENTER YOUR CODE BELOW:@משחזר-מידע ואוו אני ממש לא בעניינים, אם יש לך סבלנות להסביר זה יעזור לי מאוד.
-
@משחזר-מידע ואוו אני ממש לא בעניינים, אם יש לך סבלנות להסביר זה יעזור לי מאוד.
-
ח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות