עזרה | באג - סימן 'אוזניות מחוברות' גם ללא אוזניות
-
הוצאתי את האוזניות אבל עדיין נשאר הסימן של האוזניות מישהוא יכול לעזור איך לסדר את הבעיה הזאת?
@reuven-0 נגרם בד"כ מלכלוך או לחות תבדוק שלא נכנסו לכלוכים ותנסה לנקות "בעדינות" עם מקלון אוזניים
-
הוצאתי את האוזניות אבל עדיין נשאר הסימן של האוזניות מישהוא יכול לעזור איך לסדר את הבעיה הזאת?
-
@reuven-0 כמו שאמר לך @קינג-קומפיוטר, רק הוא כנראה לא יודע שמקלון אוזניים לא יכול להכנס לחור אוזניות... מה שכן, תרסס שמן מגעים או WD-40 וכד' על תקע האוזניות ותכניס ותוציא כמה פעמים זה בד"כ עוזר.
@aharontz אמר בעזרה | באג - סימן 'אוזניות מחוברות' גם ללא אוזניות:
רק הוא כנראה לא יודע שמקלון אוזניים לא יכול להכנס לחור אוזניות...
לא באמת

הרעיון הוא שהסיבים של המקלון תופסים הרבה לכלוך ומנקים לא רק את האזור שהמקלון נכנס -
@reuven-0 אמר בעזרה | באג - סימן 'אוזניות מחוברות' גם ללא אוזניות:
הוצאתי את האוזניות אבל עדיין נשאר הסימן של האוזניות מישהוא יכול לעזור איך לסדר את הבעיה הזאת?
פשוט וקל
תעשה פוו לשקע של האוזניות
זה קורה הרבה פעמים בגלקסי A70 בטעינה וזה מה שעוזר... -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות