בקשת מידע | גירסא לF21 פתוחה להתקנות
-
לא מצאתי מידע על גירסא פתוחה להתקנות לF21.
אשמח אם מי שיודע יכתוב ברור איפה אפשר לצרוב כזו. (יש לי כבר מכשיר) -
לא מצאתי מידע על גירסא פתוחה להתקנות לF21.
אשמח אם מי שיודע יכתוב ברור איפה אפשר לצרוב כזו. (יש לי כבר מכשיר)@מניפולציות אולי @מישהו12 יוכל לעזור בעניין
-
אף אחד לא יודע??
-
אף אחד לא יודע??
-
@להבין-וליצור אמר בבקשת מידע | גירסא לF21 פתוחה להתקנות:
@מניפולציות אמר בבקשת מידע | גירסא לF21 פתוחה להתקנות:
אף אחד לא יודע??
יש ליהודה פה
אין לי טלגרם
איפה אפשר להשיג?
באיזה חנות? -
@להבין-וליצור אמר בבקשת מידע | גירסא לF21 פתוחה להתקנות:
@מניפולציות אמר בבקשת מידע | גירסא לF21 פתוחה להתקנות:
אף אחד לא יודע??
יש ליהודה פה
אין לי טלגרם
איפה אפשר להשיג?
באיזה חנות? -
לא מצאתי מידע על גירסא פתוחה להתקנות לF21.
אשמח אם מי שיודע יכתוב ברור איפה אפשר לצרוב כזו. (יש לי כבר מכשיר)@מניפולציות בפרטי
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות