בירור | גירסה נוקיה 800
-
תגובה: יישומים לנוקיה 800
מישהו יודע איך אפשר בכל זאת להשים אפליקציות בנוקיה 800 טאג' עם מצלמה ונגן ? -
תגובה: יישומים לנוקיה 800
מישהו יודע איך אפשר בכל זאת להשים אפליקציות בנוקיה 800 טאג' עם מצלמה ונגן ?@אברהם-כהן מה לא ברור? https://mitmachim.top/post/316162 לא תקבל על זה שום מידע כי זה פריצת סינונים
-
תגובה: יישומים לנוקיה 800
מישהו יודע איך אפשר בכל זאת להשים אפליקציות בנוקיה 800 טאג' עם מצלמה ונגן ? -
@אברהם-כהן מה לא ברור? https://mitmachim.top/post/316162 לא תקבל על זה שום מידע כי זה פריצת סינונים
@קינג-קומפיוטר סליחה אבל מה זה פריצת סינונים
-
@קינג-קומפיוטר סליחה אבל מה זה פריצת סינונים
@אברהם-כהן את חוקי הפורום קראת???
-
@אברהם-כהן את חוקי הפורום קראת???
@קינג-קומפיוטר השתלתי לפחות
-
@קינג-קומפיוטר סליחה אבל מה זה פריצת סינונים
@אברהם-כהן אמר בבירור | גירסה נוקיה 800:
@קינג-קומפיוטר סליחה אבל מה זה פריצת סינונים
לפי השאלה הזו נראה שחסר לך חלק מהותי
-
@אברהם-כהן את חוקי הפורום קראת???
@קינג-קומפיוטר סליחה בכל אופן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות