בלוטוס לנוקיה 208 (כשר)
-
@שמואל אני הזמנתי את האוזניות מהקישור שהבאת... האוזניות מתחברות לפלאפון (כל הזמן יש כמין סוגריים מסביב לסמל של הבלוטוס) אבל עדיין השמע הוא מהפלאפון ולא מהאוזניות. יש מה לעשות????
@MOSHE אמר בבלוטוס לנוקיה 208 (כשר):
@שמואל אני הזמנתי את האוזניות מהקישור שהבאת... האוזניות מתחברות לפלאפון (כל הזמן יש כמין סוגריים מסביב לסמל של הבלוטוס) אבל עדיין השמע הוא מהפלאפון ולא מהאוזניות. יש מה לעשות????
תנסה לכבות את האוזניות ולהדליק מחדש (שיתחברו לפלאפון אוטומטית אחרי שנדלקות)
-
@שמואל אני הזמנתי את האוזניות מהקישור שהבאת... האוזניות מתחברות לפלאפון (כל הזמן יש כמין סוגריים מסביב לסמל של הבלוטוס) אבל עדיין השמע הוא מהפלאפון ולא מהאוזניות. יש מה לעשות????
-
כל הבעיה בבלוטוס ל208 בגלל שאין קישוריות ב208לא כשר זה עובד טוב
צריכים שאחד יקח על עצמו את הפרויקט של mobimb שיתחבר ל208 בבלוטוס -
@yos ישנם מעבדות בב"ב שמתקנות בעית הבלוטוס של נוקיה 208 [כלומר שיעבוד נורמלי עם כל הבלוטוסים] אם מישהוא יודע איך עושים זאת ויוכל להעלות כן יכול להיות תועלת גדולה.
@Yk אמר בבלוטוס לנוקיה 208 (כשר):
@yos ישנם מעבדות בב"ב שמתקנות בעית הבלוטוס של נוקיה 208 [כלומר שיעבוד נורמלי עם כל הבלוטוסים] אם מישהוא יודע איך עושים זאת ויוכל להעלות כן יכול להיות תועלת גדולה.
הם כנראה לוקחים על זה לפחות 150 שקל... צריך לתקן לו את החיבור למחשב ואז לצרוב דרך הדונגל גירסה חדשה עם בלוטוס מתוקן.
-
@MOSHE אמר בבלוטוס לנוקיה 208 (כשר):
@שמואל אני הזמנתי את האוזניות מהקישור שהבאת... האוזניות מתחברות לפלאפון (כל הזמן יש כמין סוגריים מסביב לסמל של הבלוטוס) אבל עדיין השמע הוא מהפלאפון ולא מהאוזניות. יש מה לעשות????
תנסה לכבות את האוזניות ולהדליק מחדש (שיתחברו לפלאפון אוטומטית אחרי שנדלקות)
@מרכז אמר בבלוטוס לנוקיה 208 (כשר):
@MOSHE אמר בבלוטוס לנוקיה 208 (כשר):
@שמואל אני הזמנתי את האוזניות מהקישור שהבאת... האוזניות מתחברות לפלאפון (כל הזמן יש כמין סוגריים מסביב לסמל של הבלוטוס) אבל עדיין השמע הוא מהפלאפון ולא מהאוזניות. יש מה לעשות????
תנסה לכבות את האוזניות ולהדליק מחדש (שיתחברו לפלאפון אוטומטית אחרי שנדלקות)
עשיתי והצליח!!! תודה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות