בעיה | המחשב השתגע עזרה דחופה
-
@משה-מזרחי אמר בבעיה | המחשב השתגע עזרה דחופה:
אבל אני לא בטוח שזה הבעיה
כמעט בטוח שזה הבעיה
יש גירסאות שאם לא מאוקטב זה חוסם את הרקע -
@ידיד סליחה אבל מה זה מאוקטב
-
@ידיד סליחה אבל מה זה מאוקטב
@שוקו-תנובה מופעל, חפש "הפעלת וינדוס".
-
@משה-מזרחי אמר בבעיה | המחשב השתגע עזרה דחופה:
אבל אני לא בטוח שזה הבעיה
כמעט בטוח שזה הבעיה
יש גירסאות שאם לא מאוקטב זה חוסם את הרקע -
@משה-מזרחי
יש משהו שמתאים גם לאנשים שלא מבינים בדברים האלו
או שצריך טכנאי?
והאם זה יכול לקרות פתאום? -
@משה-מזרחי
יש משהו שמתאים גם לאנשים שלא מבינים בדברים האלו
או שצריך טכנאי?
והאם זה יכול לקרות פתאום? -
@nraych נסה לבדוק גם אם הפעלת את מצב חדות גבוה
הגדרות>נוחות גישה>ואז בצד ימין חדות גבוה
ותבטל את זה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
