בקשה | גירסה כשירה ליאנג
-
מעוניין בגירסה ליאנג תומך כשר שעבר הכשרה טובה כמו מושגח וכד' (ולא רק הסרת WIFI)
גירסה GT-S6310T
אם יש למישהו גירסה כזו והוא יכול בבקשה לעשות גיבוי ל SYSTEM בריקוברי ולהעלות לכאן
תודה רבה@יוסי-לוי אמר בבקשה | גירסה כשירה ליאנג:
מעוניין בגירסה ליאנג תומך כשר שעבר הכשרה טובה כמו מושגח וכד' (ולא רק הסרת WIFI)
גירסה GT-S6310T
אם יש למישהו גירסה כזו והוא יכול בבקשה לעשות גיבוי ל SYSTEM בריקוברי ולהעלות לכאן
תודה רבהתבקש מ @מוטי-ברנד או מ @SXSX
-
יש בפורום הרבה מדריכים איך להגיע לזה (יש לי גיבוי של גירסה כשרה אבל דרך הTWRP תוכל להוסיף אפליקציות אבל זה שוקל כמעט גיגה ואין לי זמן לזה אבל אם לא תסתדר תתיג אותי)
-
@יוסי-לוי אמר בבקשה | גירסה כשירה ליאנג:
מעוניין בגירסה ליאנג תומך כשר שעבר הכשרה טובה כמו מושגח וכד' (ולא רק הסרת WIFI)
גירסה GT-S6310T
אם יש למישהו גירסה כזו והוא יכול בבקשה לעשות גיבוי ל SYSTEM בריקוברי ולהעלות לכאן
תודה רבהתבקש מ @מוטי-ברנד או מ @SXSX
@שמואל-ש אמר בבקשה | גירסה כשירה ליאנג:
@יוסי-לוי אמר בבקשה | גירסה כשירה ליאנג:
מעוניין בגירסה ליאנג תומך כשר שעבר הכשרה טובה כמו מושגח וכד' (ולא רק הסרת WIFI)
גירסה GT-S6310T
אם יש למישהו גירסה כזו והוא יכול בבקשה לעשות גיבוי ל SYSTEM בריקוברי ולהעלות לכאן
תודה רבהתבקש מ @מוטי-ברנד או מ @SXSX
אין לי גירסה כשרה יש לי מוכשר לפי ההוראות בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות