בירור | איזה גירסא המכשיר שלי?
-
יישור לשמאל!
![Screenshot_2021-08-18-19-54-23[1].png](/assets/uploads/files/1629305962381-screenshot_2021-08-18-19-54-23-1.png)
כמו שרואים בתמונה תחת מספר הדגם מופיע: gt-s6312
ובשורת גרסת פס בסיס (מה זה בכלל?) מופיע: s6310n...
יצויין שבחיבור למחשב הוא מופיע כ: 6312
אשמח לעזרתכם -
יישור לשמאל!
![Screenshot_2021-08-18-19-54-23[1].png](/assets/uploads/files/1629305962381-screenshot_2021-08-18-19-54-23-1.png)
כמו שרואים בתמונה תחת מספר הדגם מופיע: gt-s6312
ובשורת גרסת פס בסיס (מה זה בכלל?) מופיע: s6310n...
יצויין שבחיבור למחשב הוא מופיע כ: 6312
אשמח לעזרתכם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות