הסבר | שאלה בקשר לנוקיה 215.
-
קניתי נוקיה 215, וראיתי שאין בו לוח שנה יהודי, למרות שבאחרים כאלה יש.
א. מישהו יודע מדוע אין בזה לוח שנה יהודי (האם זה אומר שזה לא כשר אורגינל)?
ב. איך ניתן להכניס?@איצי
זה לא יבואן רישמי ח.י.
נדמה שבלו פון יש הכשר גם אבל שם יש שני סימים מה שבח.י. אין שני סימים אבל אין לוח עבריגם ברישמי יש לוח עברי אבל כמעט כולם מעודכנים עד סוך חודש אדר ב תשפב
-
@איצי
זה לא יבואן רישמי ח.י.
נדמה שבלו פון יש הכשר גם אבל שם יש שני סימים מה שבח.י. אין שני סימים אבל אין לוח עבריגם ברישמי יש לוח עברי אבל כמעט כולם מעודכנים עד סוך חודש אדר ב תשפב
@קרן-הסלולר תודה.
אתה יודע האם קיימת אפשרות להכניס? -
@קרן-הסלולר תודה.
אתה יודע האם קיימת אפשרות להכניס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות