בירור | שינוי עיצוב גלילה רק בצאט
-
יש לי את הקוד הזה:
*::-webkit-scrollbar { width: 17px; } *::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; }שמשנה את הגלילה בכל הפורום איך אני עושה שהוא ישנה רק בצאט?
לא העתקתי את הקוד ממתמחים אלא מכאן:
https://מקצועות.com/topic/3547/שיתוף-שמות-האלמנטים-ב-nodebb/3פוסט זה נמחק! -
@אהרן-שובקס זה לא רק בצאט..
-
@אהרן-שובקס זה לא רק בצאט..
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אהרן-שובקס אם זה לא היה בעיה לא הייתי שואל

-
@אהרן-שובקס אם זה לא היה בעיה לא הייתי שואל

@שמואל-יהודה
אה בעצם ממש פשוט תכניס במקום הקוד למעלה תכניס:.chat-list::-webkit-scrollbar { width: 17px; } .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; } -
@שמואל-יהודה
אה בעצם ממש פשוט תכניס במקום הקוד למעלה תכניס:.chat-list::-webkit-scrollbar { width: 17px; } .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; }@אהרן-שובקס זה לא עובד
זה שם את העיצוב רק אם לוחצים על החלונית של הצאט ואז בוחרים שם עם מי לדבר -
@אהרן-שובקס זה לא עובד
זה שם את העיצוב רק אם לוחצים על החלונית של הצאט ואז בוחרים שם עם מי לדבר@שמואל-יהודה אמר בבירור | שינוי עיצוב גלילה רק בצאט:
@אהרן-שובקס זה לא עובד
זה שם את העיצוב רק אם לוחצים על החלונית של הצאט ואז בוחרים שם עם מי לדברנראה לי שכיסיתי פה הכל תבדוק:
.chats-list::-webkit-scrollbar, .chat-list::-webkit-scrollbar, .chat-content::-webkit-scrollbar{ width: 17px; } .chats-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-content::-webkit-scrollbar-thumb{ background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; } -
@שמואל-יהודה אמר בבירור | שינוי עיצוב גלילה רק בצאט:
@אהרן-שובקס זה לא עובד
זה שם את העיצוב רק אם לוחצים על החלונית של הצאט ואז בוחרים שם עם מי לדברנראה לי שכיסיתי פה הכל תבדוק:
.chats-list::-webkit-scrollbar, .chat-list::-webkit-scrollbar, .chat-content::-webkit-scrollbar{ width: 17px; } .chats-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-content::-webkit-scrollbar-thumb{ background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; }@אהרן-שובקס עכשיו זה עבד

-
@שמואל-יהודה אמר בבירור | שינוי עיצוב גלילה רק בצאט:
@אהרן-שובקס זה לא עובד
זה שם את העיצוב רק אם לוחצים על החלונית של הצאט ואז בוחרים שם עם מי לדברנראה לי שכיסיתי פה הכל תבדוק:
.chats-list::-webkit-scrollbar, .chat-list::-webkit-scrollbar, .chat-content::-webkit-scrollbar{ width: 17px; } .chats-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-content::-webkit-scrollbar-thumb{ background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; }@אהרן-שובקס רק דבר אחד שלא כיסית
אם יורדים שורות בצאט -
@אהרן-שובקס רק דבר אחד שלא כיסית
אם יורדים שורות בצאט@שמואל-יהודה
מקווה שעכשיו זה סופי
.chat-input::-webkit-scrollbar, .chats-list::-webkit-scrollbar, .chat-list::-webkit-scrollbar, .chat-content::-webkit-scrollbar{ width: 17px; } .chat-input::-webkit-scrollbar-thumb, .chats-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-content::-webkit-scrollbar-thumb{ background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; } -
@שמואל-יהודה
מקווה שעכשיו זה סופי
.chat-input::-webkit-scrollbar, .chats-list::-webkit-scrollbar, .chat-list::-webkit-scrollbar, .chat-content::-webkit-scrollbar{ width: 17px; } .chat-input::-webkit-scrollbar-thumb, .chats-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-list::-webkit-scrollbar-thumb, .chat-content::-webkit-scrollbar-thumb{ background-color: #005fb1; border-radius: 20px; border: 3px solid #f5f8ff; }@אהרן-שובקס איך אני עושה שכל הסרגלי גלילה שבצאט יהיו בצד ימין?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות