שאלה | פלפון תומך 2 סימים
-
@hershy
שיומי -
@hershy
שיומי@חיים-סלאנים איזה סוג?
-
@חיים-סלאנים איזה סוג?
@hershy
לא יודע בדיק איך קוראים לזה
אבל בכל חנות יש -
@hershy
לא יודע בדיק איך קוראים לזה
אבל בכל חנות יש@חיים-סלאנים זה יותר טוב מנוקיה 6300?
-
@חיים-סלאנים זה יותר טוב מנוקיה 6300?
@hershy
נראה לי שכן כולם מאד נענים מזה -
@חיים-סלאנים איזה סוג?
@hershy אמר בשאלה | פלפון תומך 2 סימים:
@חיים-סלאנים איזה סוג?
יש פה אצל @מישהו12 תייגתי אותו הוא כבר יגיב
-
@hershy
מכשיר אם קליטה נורמלית ובטריה יחיסית חזקה
נוקיה 6300 -
@hershy
מכשיר אם קליטה נורמלית ובטריה יחיסית חזקה
נוקיה 6300@קרן-הסלולר האם נוקיה 301 דור 3 יותר טוב?
-
@hershy
מכשיר אם קליטה נורמלית ובטריה יחיסית חזקה
נוקיה 6300@קרן-הסלולר אמר בשאלה | פלפון תומך 2 סימים:
@hershy
מכשיר אם קליטה נורמלית ובטריה יחיסית חזקה
נוקיה 6300אמת
אבל גם איטי נורא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות